2009. április 25., szombat

A semmittevés receptje

2009. ápr. 22. 20:42

Tehát.. végeztem 5-kor, találkoztam Eszterrel. Átmentünk hozzá és NEM tanultunk. Jó, én belenéztem egy magyar érettségibe.. aztán a magyarba, mint idegen nyelvbe, meghallgattuk a listeninget, aztán muszáj volt meghallgatni arab, héber, eszperantó és BEÁS nyelven:D

Meg megnéztem egy-két matekfeladatot, de könnyűek voltak.. mindegy igazából, csak a két olasz szituációt kéne már kurrrrrvára megnéznem.. törizni meg holnap fogok filozófián, meg lesz egy lyukasórám, szóóóval..

De magyarra hogy készüljek? Tudom, meg kéne néznem meg átolvasnom a költőket.. na, ehhez semmi kedvem. Amúgy valaki választotta érettségin az érvelést? Én azért nem merem, mert nagyon könnyűnek tűnik, és épp ezért nem.. mert nem lehet annyira egyszerű!




20:47 - LSD, avagy ez itt a reklám helye

Iskolánkban az aulában feltűntek ilyen hatalmas táblák, amiken az egyes drogokat jellemzik. Namármost, az lsd-hez konkrétan az van írva, hogy nem lehet rászokni, az emberek pár alkalom után abbahagyják, estébé, estébé, valamint hogy Feldmár András támogatná az ellenőrzött körülmények közti lsd-zést.

Ezekután mindenki azzal szórakozik, hogy kipróbálja.

Nos, lelki függőséget egyébként bármi okozhat, még a csoki is, tehát..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése