2009. április 16., csütörtök

2009. ápr. 11. 22:02

Na, mégsem volt olyan eredménytelen ez a nap -a törikönyvben eljutottam a Ny-Római birodalom bukásáig, ami majdnem a könyv végén van, továbbá olaszból kiírtam a család tételhez a szavakat, meg a fontosabb kérdéseket.

Igazából most irodalom, meg töritételeznem kéne még.. de ahhoz annyira nincs kedvem..:) főleg az irodalomhoz.

Valamiért olyan fáradt voltam egész nap.. délben keltem (és hajnali 2-kor feküdtem le, szóval 10 órát aludtam), de fél 4-kor már újra aludtam, kb. fél 7-ig, szóóval.. és tényleg, egyszerűen képtelen voltam magamhoz térni..

Holnap elég korán indulunk Kecskemétre, a 11:20-as busszal, mert fogalmunk sincs, hogy mikor zár be a temető. Tökjó, a kecskeméti köztemetőnek van sírkereső opciója a honlapon, csak éppen a dédszüleimet nem sikerült megtalálni, de semmi gond..:P
Azért aranyos, most jöttem rá, hogy dédnagypapámat Vermes Gyulának hívják - ez majdnem olyan, mint a Verne Gyula:) Ráadásul a fia - nagymamám öccse - is ezt a nevet viselte, és ő később kiment Franciaországba ('56-ban, 14 évesen), és találtam tőle olyan leveleket, amin a neve úgy állt, hogy "Jules Vermes"

Várom már a holnapot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése