2009. április 1., szerda

2009. márc. 29. 17:13

A tegnap:

Ugye átmentem !R! -hez számokat hallgatni, aztán olyan ihatnékom támadt, meg neki is, szóval vettünk három sört és.. elmentünk a világ végére:D, NEM ÉRDEKEL, hogy az a Vár, akkor is, egy csomót mentünk - később kiderült, hogy csak a kerülő miatt, amit a bolt miatt tettünk, nadeazértmégis.

Megiszogattuk, aztán visszamentünk, aztán nem tudta eldönteni, hogy albán-magyar meccs, vagy hiphopkoncert. Na, most őszintén szólva, az albán-magyar meccs engem rohadtul nem érdekel, ahogy a különböző rapperek fellépése sem, de ha ő meccset néz, akkor én hazamegyek, amihez annyira azért nincs kedvem. Szóval, éljen a fellépés.

Kicsit necces megoldani a dolgokat úgy, hogy összesen 700vmennyi forintunk van, és 1000-es fejenként a beugró:D aztán sikerült szerezni fejenként 500 ft-ért jegyet, szereztünk még 1500 ft-ot, úgyhogy megintcsak vettünk három sört, megiszogattuk - közben korzóztak a turisták, az egyik meg iszonyatosan megbámult minket -!R! fogalmazta meg jól, mintha egy külön faj meg látványosság lettünk volna: "ivó magyar".

Aztán fellépés, illetve találkoztam Sörössel, és mondta, hogy valami verekedés tört ki, úgyhogy ne nagyon menjünk be. Azért bementünk pisilni, maradtunk kb. 5 percig, aztán megint kezdték a veszekedősdi-verekedősdit, úgyhogy kimentünk.. vettünk 3 sört:D, ééés.. ja, igen, leültünk a Deák Térnél, én még sohasemeztünk. Ez igazából nem túl izgi két emberrel, no sebaj.

Ééééésutána.. nagyon fáradt voltam és mehetnékem lett volna, ha már úgyis Deák Tér, 914-es - de !R! meg azt mondta, hogy akkor inkább aludjak nála, úgyis van még egy üveg bor.

Rendben, a bor egyébként UNDORÍTÓ volt (!R!, ezt rajtad kívül szereti bárki is??), nem is tudom, hogy hogy sikerült belőle fél pohárral meginni. Elkezdtünk makaózni, aztán meg.. ja, igen, amőbáztunk. Rájöttem, hogy ez mennyire tipikus, hogy ha rájövök, hogy nem tudok nyerni, inkább hagyom a fenébe az egészet, pedig nem lenne rossz dolog talán mégiscsak gyakorolni - tudom, ez nem valami szuperkészség, ami annyira fontos, de engem komolyan elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy jobban amőbázzak..:)

Aztán !R! mesélt nekem pajzán magyar népmesét:D (ugyanis indulás előtt azokat olvasgattam), ésaztán aludtunk.

Ez nagyon izgi volt, ugye? ;) persze, ezek csak az információk, de megvan annak a hátránya, ha az ember blogját mindenki ismeri. Úgyhogy lesz egy szép piszkozatom mindjárt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése