2009. április 25., szombat

Mostanában nem aggódom, de pár órája elkapott egy kb. 30perces idegeskedés az érettségi miatt.. nézegetem közben a B-terveket, hogy mi lesz, ha nem vesznek fel nemzetközi gazdálkodásra.. hogy nekem megérné-e annyira, hogy jövőre esetleg újraérettségizzek. Nos, fogalmam sincs.

És folyamatosan azon gondolkozom, hogy mennyire zavarna, ha nem vennének fel. Nos, szerintem csalódnék magamban - már csak azért is, mert sajnos a Tibihez mérem magam, és bár az elmúlt egy évben folyamatosan úgy gondolkodtam, hogy ha ő megírta 80%-osra az összes érettségijét, nekem is menni fog, most az van bennem, hogy mi lesz, ha én nagyságrendekkel rosszabbat írok.

De hogyha most mindezeken továbblépünk.. őszintén szólva, nem igazán tudom elképzelni, hogy mi lesz velem nemhogy 5, de esetleg egy év múlva. Egyáltalán nekem való ez a szak?

Kicsit úgy érzem, hogy túlságosan hamar besoroltam egy sávba, ezzel rengeteg alternatívától fosztva meg magam. Bár.. nos, őszintén szólva nem is nagyon volt alternatívám:) egy rövidebb időre még téli szünetben elgondolkoztam azon, hogy esetleg vegyész leszek, ha már kémiából érettségizem, vagy mi a szösz:D (ugyanis akkor komolyan fontolgattam ezt a lehetőséget is) - de más tippem tényleg nincs. Én pont azért megyek közgazdásznak, mert jól fizet, és van benne matek is, és mert egyszer apám elmesélte, hogy konkrétan mivel foglalkozik (ez még az előző-előtti munkahelyén volt, azóta megint olyan foglalkozása van, amit nem egészen értek), és érdekelt. És közben folyamatosan rácsodálkozom, hogy az osztályomban hányféle elképzelés létezik, olyanok, amikre én sosem gondoltam volna, és/vagy sosem tartottam még megfontolandó lehetőségnek sem. Tudom, különbözőek vagyunk, de néha irigylem azt, akinek valamivel pontosabb elképzelései vannak a jövőbeni munkáját illetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése