2009. április 16., csütörtök

Segítség!!!! Segítsetek!!!!!!

2009. ápr. 16. 15:08

Úgy fog kinézni a tablónk, hogy minden képről lelóg valami kis tárgy. Na, fogalmam sincs, hogy az enyém mi legyen. Ötlet?????

Ja, megkaptam a levelet, a Berzsenyiben fogok matekozni - tud róla valai valamit? Eddig annyit tudtam, hogy biosz szakos, most látom, hogy van kémia meg olasz szak is, de semmi több..


21:36

Ezer bocs az enterek mellőzéséért, de jelen pillanatban örülök neki, hogy egyáltalán a google chrome elindult (ami, mint tudjuk, nem ismeri az entert). (ENTER) Írtam amúgy, csak mivel a gép kiszámíthatatlanul fagy, folyton mentettem a jegyzettömben, amiben írtam, és a végén elfelejtettem blogba másolni. (ENTER) Megvan a kis tárgy: van egy kulcstartóm, ami a pisai ferdetornyot ábrázolja.. igen, megpróbál nem zavarna, hogy 1: a kulcstartón csak állva látszik, hogy ferde, 2: a pisa - ami rá van írva - magyarul egy kicsit mást jelent.. de nem volt jobb ötletem, legfeljebb állatira gáz lesz.. háááát.. jó, legrosszabb esetben kimegyek lyukasórában venni valamit:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése