2009. április 1., szerda

Nők Lapja..

2009. márc. 28. 8:12

A Nők Lapja színvonala romlik. Oké, még mindig a legjobb női magazin, amivel meddig találkzotam, de néha már olyan cikkeket találok benne, amitől a falra mászom..

Csak figyeljétek:
"TITKOK ÉS TÉVHITEK A MÁSIK NEMRŐL"

1.) "Ha nem telefonál, nem kíváncsi rám"

Erre a válasz az, hogy áá, dehogynem, csak a fiú is megrémül az új helyzettől, minél jobban tetszett neki a csaj, annál inkább.
Oké, rendben, de ez nyilván igaz az esetek egy részére, a másik részében meg tényleg látni sem akarja a másikat.

2.) "Ha nem mosogat el, nem szeret"
"Amikor a párunk munka után hazajön, és nem segít a háztartásban, hajlamosak vagyunk azt hinni: nem szeret bennünket igazán, hiszen nem figyel ránk. Holott nem azért nem segít, mert nem szeret, hanem mert így nevelték. Mi, anyák elrontjuk a fiainkat - én is többet elnézek a fiaimnak, mint a lányomnak." - majd: "Azonban meg lehet kérni a férfit szépen a segítségre: cirógatással, kedvesen, és ha a jól végzett mosogatás után dicséretet is kap, akkor legközelebb már szívesen végzi az "utálatos" házimunkát."

Erre már tényleg csak annyi a válaszom, hogy ÚRISTEN. Mellesleg az én legtöbb fiúismerősöm igenis rendszerető, és teljesen evidens számára, hogy ha kosz van, eltakarít.
És mi az, hogy többet elnéz a fiainak?! Na, mondtam már, hogy az én fiam ugyanúgy fog takarítani, mint a lányom?
Jó, tudom, Eszter nem mindenki olyan családban nőtt fel, mint én, de ha már így hangoztatják az egyenjogúságot, akkor elég szomorú, hogy valójában még nem tartunk itt.

3.) "A szelíd, alázatos, túl rendes lányokat szeretik a fiúk"

Nos, először azt hittem, ennek a fordítottja lesz tévhitnek beállítva - ebből látszik, mennyire mindegy, hogy épp ezt állítják-e vagy az ellenkezőjét.
És akkor le van írva, hogy a férfiak az öntudatos lányokat szeretik, blablabla.. a "rosszlány" nem fél a véleménynyilvánítástól, vagy attól, hogy konfliktusba kerül, stb-stb.. de ennek most akkor mi köze a rendességhez? Lehet valaki szelíd és alázatos határozott elképzelésekkel és akarattal.. szerintem. És tessék, itt vagyok én, és még elég sokan, akik sokmindenben határozottak, a kapcsolataikban gyakran mégis úgy lehet őket érzelmileg rángatni, mint a marionettbábut.

A KEDVENCEM:

4.) "Egy nő nem mehet vécére, amikor együtt van az újdonsült szerelmével"

És akkor itt jön Renée Zellweger, akinek ez sokáig hatalmas probémát okozott. Amikor fennhangon elkezdtem értetlenkedni, Eszter megkérdezte, hogy miért, én még sosem éreztem hülyén magam ilyenkor? És példának felhozta azt, hogy nem volt-e fura először a másik előtt enni. De, az fura, mert mi van, ha a.) túl gyorsan eszem, és úgy érzi, habzsolok, b.) szerinte gusztustalanul eszem, c.) sokat eszem és mittudomén, arra gondol, hogy ezért híztam el mostanában:D ---> megjegyzem, én senki előtt nem szeretek enni, és egyébként habzsolva és gyorsan eszem, erről mostanában szoktam le (és fél óráig ebédelek, nagyon király, próbáljátok ki), és különben is, utálok mással enni, én olvasni szeretek közben.

Szóval ezt megértem. De miért fura a randi közben szólni, hogy "bocsi, ki kell mennem a mosdóba"?

Szóval, fontos kérdés: ez tényleg problémát okoz a nőknek?

5.) "A féltékenység a szerelem jele"

Na, ebbe nem tudok belekötni, sokan tényleg így gondolják, és ez nem igazán igaz.

6.) "A hiszti szexis"

Gondolja bárki is azt, hogy a hiszti szexis????

7.) "Egy anya nem lehet szexi"

Ja, tényleg nem, nem is értem, hogy születnek a második-harmadik gyerekek, pedig azt hittem, hogy mindenki ebben a tévhitben él.
Egyébként ez furi, ehhez szerintem pasinak kéne lennem, hogy tudjam, hogy viszonyuljak egy anyához, mert leginkább sehogy sem szoktam.

8.) "Egy nő nem lehet tökéletes mellplasztika nélkül"

Igen, szerintem mindenki így gondolja. Egyébként ugyanez a 9. állítás, csak kitágítva, vagyis:

9.) "Csak a szép nőket szeretik a férfiak"

Nyilván oltári mázli, hogy szoktam tetszeni másoknak, és biztos a nők 90%-a - vagyis a nem szépek - is minden nap hálát adnak az égnek, hogy tetszenek valakinek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése