2009. április 18., szombat

Ez most már akkor úgy marad?

2009. ápr. 18. 20:32

Most is tök bűntudatom van, hogy írok, már a szokásos blogokat sem voltam képes rendesen végigolvasni, mert nekem TANULNOM KELL. De mit, mivel kezdjem???? Jó, most egyértelmű, matekozni fogok, azzal jól el fog menni az idő, két vagy 3 feladatsor.

És aztán..? Mivel kezdjem? Hagyjam most a szóbelit és az írásbelire készüljek? De hogy? Jó, töriből olvasgatom a könyvet.. aztán még írnom kell két fogalmazást angolból, hogy ötös legyek év végén - ötletem nincs, hogy miről, majd kinézek vmit a korábbi érettségikből -, meg jó lenne egy házidolgozat Radnótiról.. merthogy esélyes, hogy Radnóti benne lesz, és én még csak azt sem tudom, hogy ő milyen stílusban írt!!! Jó, az ekloga az úgy megvan, azokra emlékszem, de ennyi. Para. Főleg, hogy ugye volt egy ilyen a József Attila dogában, hogy le kell írni, hogy az avantgardból indult - tényleg??? Fogalmam se volt róla..:D pénteken Varró Dani boci-boci tarkáját néztük meg különböző átírásokban, és én ott teljesen leakadtam, hogy igeeen, Balassi reneszánsz? Jó tudni.

Amúgy ma találkzotam Eszterrel.. annyira égett az arcom, fél órát késtem!!!! A készülődés kicsit enhezen ment.. kiestek a kezemből a dolgok, a hajgumim szétpattant, és az, amit egy perccel korábban tettem le, legközelebb már nem találtam. Fejfájás, hányinger - front.

Elmentünk a Jókai térre, mert ott dolgozik az a srác, aki bérli Eszter lakását. De olyan furcsának tűnt a hely, hogy inkább nem mentünk be..:D helyette beültünk az egyik kávézóba, és ha már ott vagyunk, kiértékeltük. Hááát.. a tejeskávé, mit mondjak, pocsék volt :P

Majdnem nekiálltam szemezgetni valakivel - aki Eszter szerint ronda volt, de nekem nincs ízlésem:D -, aztán belenéztem a tükörbe, és blááááá.. nagyon hosszú oldalt a hajam és folyton lelapul. Göndören kéne hordani, de nem biztos, hogy jól nézne ki, tekintve, hogy a hajam mostanában folyton kócolódik - jól szétbasztam a festékkel, az tény. Mostantól már tényleg csak a tövét festem. Idén nyáron se leszek sötétbarna..

Aztán átmentünk a Szimplába, legalább láttuk világosban:D a csocsónál senki, rendben, hívjunk oda embereket. Egy lapra leírtuk olaszul, angolul meg németül, hogy "nincs kedvetek csocsózni velünk?" - jó, angolul nem tudtuk, szóval azt írtuk, hogy "would you like to play that game?" - és egy nyíl egy Eszter által rajzolt csocsóasztalhoz:D olaszul meg nem tudom, elvileg ugyanúgy van, de akkor meg úgy kell leírni, hogy "ciocio", ami.. fura.

Úgy döntöttük el, hogy ki jár körbe a táblával, hogy csináltunk egy "mennyire ismersz?"-kérdőívet. Vesztettem.. az első kör döntetlen lett, úgyhogy 3 plusz kérdésből húztunk. Az enyém a "hogy fogják hívni a gyerekeimet?" lett, és azt tudtam, hogy a lány Zoé, de a fiúnál elbuktam..Eszter viszont tudta, hogy a legutáltabb tantárgyam a biosz,úgyhogy.. végülis magyarokat sikerült találnom, akik háromszor vertek el minket épphogy, de azért jó meccs volt:) közben mondtam, hogy hamarosan érettségi,és akkor elkezdtünk beszélni az egyetemekről. ÉS az egyik srác mondta, hogy közgáz Bsc-vel nem megyek semmire, menjek utána mesterképzésre. És nagyon vágta a dolgokat, kiderült, hogy azért, mert most nemzetközi tanulmányok után akar menni közgázra.

Naminnnndegy. Azért a délután emlékezetes beszólása, amikor Eszterrel helyet cseréltünk és én kerültem előlre: "jó, most már láttatok hátulról.."

És mindjárt 9 basszus:D hazaértem, rögtön bevágtam egy tányér kínai levest, egy pogácsát meg egy túrós táskát, szóval fannnntasztikus vagyok. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése