2009. április 16., csütörtök

Heather ötlete

2009. ápr. 17. 8:29

Heather azt mondta, legyen egy kávészem..:D én meg hozzágondoltam egy zacskó cukrot ééés.. voilá:)

Csak az a kérdés, hogy hogy szerzek kávészemet, meg hogy fűzöm fel.. remélhetőleg az Adyban lehet kávészemet kapni.. ha nem, irány a match lyukasórában, ha az sem, a Duna plaza..

Ha ezt nem tudom megcsinálni, marad a pisai ferdetorony kulcstartó-változatban, amivel van egy kis probléma:

1: lógva nem látszik, hogy ferde lenne
2: rá van írva, hogy Pisa, ami ugye magyarul kicsit mást jelent.. ;)

Remélem, rajta lesz az olasztanár a tablónkon..


Amúgy meg.. felkeltem 7-kor, hogy kövessem Psz. tanácsát, vagyis minden nap ugyanakkor kelni és nagyjából ugyanakkor feküdni.. igazából jó lett volna a koránkelés, elmehettem volna reggel olasz próbaérettségis könyvért meg kávészemet intézni meg ilyesmik.. de semmi kedvem:D különben is, nem megyünk Ráckevére, úgyhogy majd emgvesszük suli után Eszterrel.

Ááá, most jutott eszembe, hogy ha nem megyek Ráckevére, emg tudom nézni a Dzsungel könyvét!!!! A volt sulim adja elő az Adyban, és bár nem lehet jegyet venni, Dzsani mindent elintéz;)
Ő egyébként az Adyban dolgozik, meg színész is, meg mindenféle, és Eszter révén ismerem, de mivel én lógok folyamatosan az Adynál, mostanában tök sokat dumáltunk.

Azt álmodtam, hogy megint voltunk Corvinus nyílt napon, és egy csomó mindent vettem az ottani kisboltba, de minden iszonyú drága volt.

Igen, írhatnékom van:), de nem igazán tudok miről. Ráckevére amúgy tegnap döntöttem el, hogy megyek, mert végülis ott lesz az Ákos is (unokatestvérem), aki nagyon jól beszél olaszul (jó, hát romanisztikára jár a drága), úgyhogy vele gyakorolhattam volna a szituációkat.

Érdekes egyébként, azt hittem, nálunk mindenki valamilyen matekos pályára fog menni, erre.. Tibi ugye pszichológián, Ákos romanisztikán, Réka (másik unokatestvér) képzőművészetire szeretne menni (mondjuk a földrajzot is szereti, mindig mondtam, hogy kakukkfióka..:D), én vagyok az egyetlen. Ez mondjuk annyira nem furcsa, szerintem nagyapám újságíró-génjei öröklődtek át:D, de.. én mondjuk leginkább azért megyek közgázra, mert a matek az egyetlen, ami érdekel, nincs semmi, amivel különösen szeretnék foglalkozni (jó, bevallom, odavagyok a statisztikákért), egyszer apám mesélte, hogy mit dolgozott - na meg igen, lehet vele pénzt keresni, és akárki akármit mond, ez nekem egyáltalán nem utolsó szempont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése