2009. április 1., szerda

Mondtam már, hogy utálom a tavaszt?

2009. márc. 30. 21:13

Mondhatnám, hogy az egész nap pityergősre sikeredett, de ez nem igaz, mert egész délután jól megvoltam, aztán bekattant valami, és sárkány lettem mindenkivel, ellenben a cuccaim ettől még nem álltak csinos rendben és még mindig nagy a káosz - a fejemben is.

Most például azt sakkozgatom magamban, hogy holnap mikor vegyem meg azt a pólót, amit kinéztem, mikor menjek orgonálni, és egyébként meg mikor tanuljak?

Az első a legfontosabb - de tényleg, nem tetszik különösebben maga a póló, de most épp ott tartok, hogy fogalmam sincs, mit veszek fel holnap, mert gyakorlatilag nincs ruhám.

Gyakorolni nem muszáj bemenni, de igazából jót tenne a lelkemnek.

Tanulni meg megintcsak jó lenne, mert szerdán nem fogok, szóval.. ez még egy olyan dolog, ami megoldható utazás közben.

Na jó.. tehát végzek háromnegyed 11-kor, elsprintelek megvenni a pólót, aztán rohanok gyakorolni, aztán..

..hülye vagyok, olasz előtt van egy csomó időm, amikor sosem tudom, mit csináljak, és úgyis a központon át megyek, majd megveszem akkor.

Na jó, tulajdonképpen most azon pattogok, hogy mégis mikor tanuljak:D, amikor úgyis ülök majd mindenképp egy csomót a buszon hazafelé.

Tényleg, utálom ezt az egész tavaszt. A tavasz nálam azt eredményezi, hogy:

- abszolúte földhözcsapva érzem magam, megmozdulni sem tudok, nemhogy edzeni (ma tényleg próbáltam, kétszer 10 perc sikerült:D)
- ellenben sokat eszem
- ez ugye tudjuk mit eredményez
- nem is beszélve arról, hogy napok óta fáj a gyomrom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése