2009. április 16., csütörtök

Lassan már nem izgi, élet-film és álmok.. csak hogy el ne felejtsem

2009. ápr. 14. 8:47

Mármint hogy miről akarok írni.. ehh, és most főzök egy kávét előbb:D

Remek tényleg, hogy már megint nem tudtam kialudni magam.. és most se nagyon van időm írogatni, mindjárt nekiállok hajat mosni, és valamikor készülődés közben meg kéne írni az olaszházit is.. aztán hazaérkezés 4-kor, két matek feladatlap - vagy három? -, két olasz levél.. persze, én vagyok a hülye. Kellett tegnap is elmennem.

Ugyanis már vagy 2 vagy 3 órája ültem itthon - és véletlenül, kb. 2 órával a kapás után vettem észre, hogy sms-em jött Esztertől, aki ment a Deák térre vízipipázni a húgával meg még pár emberrel. És felhívtam és mentem én is:)

Ott üldögéltünk pár órát, aztán bementünk a Szimplába - de csak háromnegyed óránk volt :-/, pedig úúúúgy csocsóztam volna még.. ráadásul belegondoltam, hogy érettségiig talán már nem kéne elmászkálni, és persze, hogy jön a jóidő, élet van mindenhol, most látok egy csomó helyes pasit.. mindegy.


Igazából ahogy jöttem haza, az a rész jutott eszembe az L-ből, amikor az a csaj, aki minden nap mással, épp jön haza hajnalban valahonnan - nem erről szól a rész:D, csak ez a mozzanat ragadt meg bennem a legjobban. És általában élvezem ezt, hogy mindenki megy dolgozni, én meg máshonnan haza, de most.. valahogy ez is olyan megszokottnak tűnt, olyan semmi extrának.. rég volt már ilyen nagyon érdekes élményem..

És hogy élet-film? Pont ezen gondolkoztam tegnap, hogy az én életem még a legjobb pillanataimban is csak egy vígjátéksorozat szintjét éri el, ami nem túl kellemes.

Ja, az álom nem volt olyan poén, nem is tudom, miért akartam leírni: szóval Eszter kitalálta, hogy a húsvét miatt kettőzzük meg az őrséget a bejárati ajtó előtt:D és amikor felébredtem, hirtelen azt hittem, hogy már rég otthon vagyok.

A tegnapi jobb volt: egy házaspárral éltem együtt, de mindketten elég fiatalok voltak. És most nem tudom, hogy melyikkel volt viszonyom, mert az egyik jelenetben egy levelet akartam kivenni a takaró alól, amit a srác küldött nekem, csak ott volt a lány is - és egy másik srácnak próbáltam elmondani a szituációt, de nem tudtam, milyen nyelven, mert a lány beszélt angolul, németül, franciául és olaszul is:) - viszont utána már arról szólt, hogy a lány a levélben írta le, hogy ő csak játszott velem.


18:49, fordított nap

Először egy kis anyázás, mert nagy nehezen kiszenvedtem magamból egy levelet a volt töritanáromnak, de az iwiw szerint csak próbának volt jó, ezért el sem küldte.
Aztajóéletbehogya*********** (azt hittem, merek káromkodni nyilvánosan, de nem.. ;) )

Jójójó, kicsit nehéz úgy megírni egy levelet, hogy a 34éves volt töritanárodat kell tanárurazni, ami oké, még nyolcadikban elment, de amikor 18 vagy, az a 16 év nem tűnik valami soknak.

Naminnnndegy. Szóval fordított nap van, mivel az olaszt élveztem (74%!!!!!), a matekot meg nem. Jó, próbafeladatsorok, elmegy tőle az életkedvem is..

Bahhhhhhhhh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése