2009. április 6., hétfő

2009. ápr. 2. 21:18

Érdekes cikkre bukkantama freeblog címlapján, ahol leírta az illető, hogy mi mindent tart a táskájában. Nos, a tárgyak szerintem egy kisebb hadsereg ellátására elegek volnának..

Ez most komoly???? Nálam általában a következők vannak - már amikor kistáskával közlekedem, és mondjuk nem a kabátom, illetve nadrágom zsebében tartom a dolgokat:

- pénz (nem, nincs pénztárcám. Egyszer vettem, elveszett, senki sem vett nekem újat)
- mobil (ugyebár ha nem fér el a zsebben..)
- mp4 (megintcsak, illetve szórakozóhelyen nem hagyom kabátban)
- bérlet
- kulcs (az se mindig..)

Na jó, nagy ritkán elteszek zsepit, szemceruzát meg kontaktlencsetartót. NAGYRITKÁN.

Naminnnnndegy.. igazából arról akartam írni, hogy nem értem pontosan, miért, de nagyon le vagyok amortizálva a héten - fizikailag. Ma is, a 40 perc bicikli maga volt a halál :-/ helyette viszont 20 percig nyújtottam - kezdem megszeretni..?

A tételek pedig.. nos, megintcsak biciklizés közben néztem át, 10 perc alatt - szóval most úgy érzem, nagyon tudom, aztán majd meglátjuk.

Közben szar belegondolni, hogy most nagyjából tudom, pedig tudhatnám kurvajól is, az egészet elejétől a végéig, és akkor tuti nem paráznék.

De, paráznék, csak akkor talán érezném, hogy jogtalanul:)

Olasztanártól kaptam próbaérettségit, meg ofőtől megint egyet, plusz még egy középszintűt is, most azzal fogok szórakozni, az úgyis mindig feldobja az önbizalmam:)

Amúgy rájöttem, hogy matekbuzi vagyok, de még az se a szó legjobb értelmében, mert én igazából a nem olyan nehéz feladatokat szeretem, sok-sok számolással..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése