2009. április 25., szombat

2009. ápr. 21. 6:35

Azt álmodtam, hogy Babits csak azért kapott díjat az Isteni színjáték lefordításáért, mert az olaszok az eladott fordítások után is pénzt kaptak.

Furcsa, hogy 5 és fél óra alvásba még álom is fér.

De miéééért nem tudok aludni?

Véletlenül se ma lesz 5 órám, aztán még 2, megegyébkéntis.

Viszont két dologra is rájöttem fogolódás közben:

1: a kis tárgy: kis dobozka, rajta egy kérdőjel. "bármi lehet benne, de te nem látod vazzeg - höhö" - üzenet-szerű.
2: kevesebbet fogok az érettségiről beszélni. Attól még, mert erről szól az összes monológom, nem fog jobban menni, ellenben eléggé idegesítő.

Most döbbentem rá, hogy már csak egy hét.. oké, szóval a maival együtt kb. másfél.


16:40

Sikeres volt a mai napom, legalábbis úgy érzem:) matekon feladatsor, azon kívül, hogy kiderült, nem tudok integrálni, egész jól ment - volt egy trigonometrikus egyenlet, aminél egyből láttam, hogy négyzetre kell emelni, és rögtön ki is jött az eredmény. Most kerestem azt a bejegyzést, amikor anyámmal matekoztam, és ő emelgetett lazán négyzetre, mert "úgy látta, hogy az jó lesz" - és persze jó is lett. Na, most kb. így éreztem magam:)

Olaszon a tanár végre nem taposott a sárba! Ugyanis készültem..:) ráadásul a kérdéseknél is olyat kaptam, ami megy, meg amiről sokat lehet beszélni. De tényleg, löktem, azaz: "a nyár a kedvenc évszakom, mert nincs suli, és hordhatom a kedvenc szoknyámat, ami fehér és hosszú" - semmi értelme, de leszarom:D vagy a "milyen szépségei vannak az egyes évszakoknak?" Ez egy nagyon jó kérdés, mert külön-külön el lehet mondani, szóval király..:)

Angolon csináltunk egy szövegértést+listeninget, az is egészen jól ment, aztán olaszon ugyanez, meg volt még hozzá nyelvhelyesség is, és 78%-os lett:) a listeninget elcsesztem és azért, de akkoriiiiiis:)

Úgyhogy ennyi jó dolog után már nincs is kedvem tanulni:D


18:03 - Szóval erről írt Adrian Mole

Én bevallom, két hónapja még nem is tudtam, hogy mi az, hogy kopogtatócédula:D

Na, most jött egy Fideszes jelölt, hogy kopogtatócédulákat gyűjt.. én meg néztem megilletődve, és a végén már elkezdte az elejétől amgyarázni, hogy "tudja, vannak ezek a kopogtatócédulák.." -mondtam, hogy igen, azt tudom, meg azt is majdnem hozzátettem, hogy igen, tanultuk törin:D - aztán hogy ne nézzen olyan nagyon hülyének, mondtam, hogy csak nemrég lettem 18, azért vagyok így megilletődve.. nem akartam egyből lerázni, hogy én a/az ...................-re szavazok, mert mit mondjak, oké, hogy a családom................-szimpatizáns, de én még nem ástam bele magam annyira ebbe az egészbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése