2009. április 16., csütörtök

2009. ápr. 13. 16:07

100%-os lett a töridogám!!!!!

Ja igen, Kecskemét.

Háááát.. nagy hiba volt olyan korán lemenni, főleg, hogy a temetőben nem is jártunk. A kávézó, amit két éve kinéztünk, zárva, a pizzázó is, és az a hely, ahol anno 190 volt a tequila, most 580.. végül oké, sétáltunk egy sort, aztán ebédeltünk.. aztán kerestünk egy csocsós helyet:D itt haverkodtunk össze két rrrroppant szimpatikus fiatalemberrel:)

Jóóó, szerintem aranyosak voltak, mindketten cicamániások, szóval nem volt gáz:) meghívtak egy gin tonicra, és utána jutott eszembe, hogy hoppá, pont erről beszélgettünk pár napja Eszterrel, hogy az italunkat ne nagyon hagyjuk soha magunkra. Most meg ugye ők mentek ki kikérni. És akkor odasúgtam Eszternek, hogy "na jó, azt fogjuk csinálni, hogy te megiszod, aztán meglátjuk, mi lesz" ...:D nem lett semmi amúgy.. aztán kimentünk az állomásra, mert volt egy csomó időnk, hátha jön valami ismerős. Megvártuk a következő Pestről jövő vonatot - ismerős senki. Felhívtuk !R!-t, mondta, hogy ők hamarosan leérnek, kocsival. Beültünk vacsorázni, üldögéltünk még egy picit.. elmentünk a Tetárumba, kisminkeltük magunkat.. aztán irány a hely.

Persze, hogy a 9órás kezdés úgy nézett ki, hogy 10-kor még nem engedtek be minket.. :D aztán végülis rendben, bejutottunk, vártunk.. !R! mondta, hogy talán éjfélkor ha elkezdik.. reeeendben.

Oké, aztán Fankadeli (nem így kell írni, ugye?), akit, ki gondolta volna, az utca nevelt fel..:D

És végül !R!. Hááát.. mivel csak fél órájuk volt, mondták, hogy inkább több számból énekelnek keveset. Nos, ebből az lett, hogy a koncert kétharmada refrénből állt, a maradék meg a legsablonosabb részekből. Még egy számnál reménykedtem, hogy na, ez, ez hadarós, jó lesz - azt meg elcseszte szegény..:) meg sajna alig lehetett hallani a hangját, halkan szólt a mikrofonja..

Eszter megkérdezte, miért nem vagyok egy kicsit lelkesebb, miért nem mondom a szöveget, és miért csak állok ott. Hát azért, mert én kritikust játszottam - igaz, egy eléggé dülöngélő kritikust;) de tényleg. Néztem őt, hogy milyen, a közönséget, hogy hogy reagál - figyeltem, na. Egy Hiperkarma meg Kispál koncerten mindegy, azért van, hogy énekelhessek és ugrálhassak, de itt tényleg az érdekelt, hogy hogy csinálja, és hogy reagál a közönség.

Nos, a közönségnek szerintem mindegy volt:D egészen élvezték, de ők basszus, mindent élveztek, szerintem még az !R! után jövő igen tehetséges fiatalember fellépését is.. ezért egyébként annyira nem tudom megszólni őket, elvégre én se azért hallgattam Depressziót, mert olyan zseniálisak lettek volna - nekem egyszerűen ez a gitáros-dobos alap tetszik, és ha ilyen a zene, már tetszik - na, nekik gondolom ugyanez a hiphoppal. Azért elgondolkoztam azon, hogy oké, hogy nekik tetszik a zenéje, de !R!-t nem zavarja, hogy ILYENEKNEK tetszik?

További, ami nem tetszik a fellépéseiben: csak egy icipicit emelkedik ki a többi rapper fellépése közül.. egyszer nem tudom, egy olyan helyen hallgatnám meg, ahol nem nagyon dumálnak bele az emberek - tudjátok, nem ilyen kifejezetten koncert-rendezvényeken, hanem.. nem tudom, egy bárban??:D azt speciel nagyon el tudnám képzelni.

Viszont tök rendes volt, mondta, hogy ha akarunk, hazamehetünk kocsival, mert egy másik párosnál van hely. El is vittek minket, Határ útnál felszállás a 914-esre - közben rádöbbentünk, hogy a 914-es mgáll az Astoriánál!!!! -, hazaérkezés, beszélgetés, alvás.

Ma meg át akartam menni Psz.-hez, de nem volt otthon - sőt, szerintem szendergésből ébresztettem;) Kár, bár tudom, hogy nem kéne átmennem, mert van egy kis tanulnivalóm, meg fáradt is vagyok meg minden. Csak most úgy lett volna kedvem..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése