2009. április 25., szombat

2009. ápr. 24. 17:58

Nekünk lesz a legkirályabb tablónk: nincs hátterünk, telejsen self-made az egész. Mi ragasztjuk fel a képeket, meg ugye a kis tárgyakat. Kurrrrvajól néz ki:) - ja, és tegnap jöttek rá, hogy hoppá, azt is fel kéne írni, hogy 2005-2009, úgyhogy vettek tortagyertyákat és azzal lesz fölírva.. ;)

Csak egy dolog fáj: oldalra képeket tesznek, és én egyiken sem vagyok rajta. Kivéve az osztálytáncon, de azon mindenki rajta van, és én azon is csak hátul.

Hát mit mondjak, kihagytak.. jó, egy csomó kép mostani osztálykirándulásos volt, amire én nem mentem, de basszus, tényleg MINDENKI rajta van.

Ennyit erről.. és az utókornak kb. annyi fog megmaradni belőlem, hogy az egyik csaj, akinek egy doboz van a képe mellett. Remek.


19:08

Régi bejegyzések foreva. Ehm, mit is mondjak erre? - egészen elfelejtettem, pedig fontos volt ám.

Például elgondolkoztam azon, hogy tavaly június 4-én vajon megfordult-é a fejemben, hogy egy év múlva ilyenkor matek szóbelizem? Vagy egyáltalán, mire gondoltam érettségi szünetben?

Ohh, 4-én épp egy matekóra ragadtatott jóóó hosszú körmölésre..:)

Na jó, lassan megyek készülődni - jó, semmi extra, lájtos csocsózás a közelben. Csak szolidan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése