2009. február 6., péntek

TOVÁBBTANULÁS

2009. febr. 6. 17:35

Ma beszélgettünk az ofővel. Az én tervem az volt, hogy BCE nemzetközi gazdálkodás, BGF nemzetközi gazdálkodás, BCE gazdálkodás és menedzsment, BGF gazdálkodás és menedzsment.

Az ofő szerint viszont inkább úgy jelöljem meg, hogy előre az összes Corvinus, és utána a BGF-ek. Az én érvem ez ellen az volt, hogy inkább járok nemzetközi gazdálkodásra a BGF-re, mint gazdálkodás és menedzsmentre a Corvinusra. Viszont amit ő mond, kicsit nagyobb súlyt nyom a latba: állítása szerint a corvinusosokat már egyetem alatt megkeresik, míg a BGF-fel nem ilyen könnyű a munkatalálás. És mesélt egy lányról, aki elment a BGF-re, és matekból lazán átment mindig - pedig fakton csak nagy küzdelmek árán kapott ötöst. Én meg ugye milyen jó vagyok, és hogy ezért érdemesebb lenne.. csakhogy a Corvinus ugye hajtós.

Namármost. Én EGYÁLTALÁN NEM vagyok olyan jó. Illetve, módosítok: persze, jó vagyok, de sokat teszek is érte. Szóval van egy csomó kérdés:

- oké, hogy a corvinus hajtós, de mennyire? Az én elgondolásom szerint én most is sokat tanulok - persze, ennél többet is elbírnék, de nem sokkal. Szóval ha ennél sokkal többet kell tanulni, vagy annyi tanulással is folyton megbuknék - és azt az állításomat fenntartva, hogy én nem vagyok olyan jó, csak sokat gyakorlok, ez nem lehetetlen -, akkor tényleg nem nekem való

Jó, szóval ez az egy kérdés van..:) persze nincs is miről beszélnünk, ha fel se vesznek, de azért megvan a lehetősége, hogy mégis sikerül - főleg, hogy IGENIS csökkenni fognak a ponthatárok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése