2009. február 14., szombat

FEJEMBE SZÁLLTAK A VALENTIN-NAPI PILLANGÓK?

2009. febr. 14. 14:27

Amúgy meg izébizé, hepi van - igen, amikor leírtam az izébizét, már tudtam, hogy utána csak valami orbitális baromság jöhet..:)

Tegnap olyan ideges voltam már, mire elindultam, mert:

- akárhogy siettem, nem tudtam elkészülni, és kb. 6-kor indultam (pedig az egyetlen fölöslegesen hosszú ideig tartó dolog a fürdés volt)
- akármilyen sokat készültem, ez nem látszott túlzottan
- az elképzelt összeállítást nem mertem fölvenni, úgyhogy maradt a nadrág+valami fölső
- két tincs iszonyú rövid, és folyton az arcomba lóg, és egész utazás alatt azt igazgattam

Szóval végre megérkezés, de ugye csak kb. egy órát tudtam maradni, mert már indulni kellett.. és nem tudom, mi jött rám, olyan baromságokat mondtam össze-vissza, de a végén már szakadtunk a röhögéstől, hogy mik jutnak az eszünkbe - "ma ne beszélj! Csak állj mellettem és mosolyogj szépen" - "és nézzek rád szerelmesen?"- "pontosan" - és így belekaroltam és szerelmesen néztem ;)

Találkoztunk Eszterrel, aztán vártunk jó sokat Gergőre (akivel együtt dolgoztunk még nyáron), és már azon gondokoztunk, hogy inkább be kéne menni a könyvtárklubba - amikor kiderült, hogy ő már ott van!

Várakozás a koncertre, kávézgatás, sörözgetés.. meg csocsóztunk is, de basszus, Lőrincet ki kéne állítani, túl jól játszik.. ;)


A koncert? Jó volt meg minden - Aliszán látszik, hogy mostanában rendesen jár próbákra, nagyon tetszett - meg ahogy a színpadon mozog, azt ugye imádom..:)

Az viszont nem igazán tetszett, hogy egy számnál kértem R.-t, hogy figyeljen, a legrövidebb szám, és végigdumálta.. akkor kicsit megharagudtam.. ráadásul egy gyönyörű szám..

Koncert után.. fuhh, nem tudom, az volt a gond igazából, hogy nagyon megéreztem azt az egy sört is, fogalmam sincs, hogy miért.. és az a tincs is zavart a szememben, teljes dekoncentráltság..

Meg nem tudom, gondolom fáradt is voltam.. azért játszottunk még párat. Az első párost lazán megvertük - 7:3, és egy gólt én lőttem magunknak, egyet meg lényegében én..:)
A másodiknál kikaptunk 8:2-re, de az első gólért ők is nagyon megszenvedtek, és az egyik lány, aki ott állt, meg is jegyezte, hogy ez egy jó játék" - és mint később kiderült, Európa-bajnok..:) szóval hm, talán fejlődök? Bár annyira nem volt nálam a labda..:) na mindegy, igazából olyan szar tényleg nem voltam, csak annyira nem bírtam koncentrálni..

Aztán végülis éjfél körül leléptünk, olyan fáradtak voltunk.. legalábbis én rémesen.

És borzalmasan aludtunk. Vagy 3-4x felébredtünk éjszaka, és én mindig álmodtam valamit!
Redőny lehúzva, lámpa bekapcsolva - amikor egyszer felébredtem, fogalmam sem volt, hány óra lehet. Ugyanúgy lehetett volna számomra hajnali 4, mint reggel 11.Végülis kiderült, hogy reggel 7.. na jó.. azért sikerült 9:20-ig aludni..

Délelőtt mutatott képeket..:) Hát, a 23 éves R. valami cukorfalat! ;) Ilyen tipikus "meg akarom szertegetni"-kamaszfiús..:)
A 25 éves meg tipikus rockerbunkó vagy hogy fogalmazzak..:) hosszú haj, hajpánttal hátrafogva.



16:51

JA, ÉS TUDTAM..

..hogy ebből a szeretlek-dologból nem jöhetek ki jól. Kimondtam, hogy szeretem - és nem nagyon hitte el. Szóval, nem lett volna jobb, ha meg sem szólalok?

Nagyritkán szoktam Eszternek mondani, hogy szeretem - néha van egy-egy ilyen pillanat. És R.-nek is mondtam volna egy csomószor egy-egy ilyen pillanatban - de ugye féltem, hogy "felcsillan a szeme, és azt mondja, hogy "kimondtad, hogy szeretsz!" "

Inkább csak remélem, hogy látja a szememből, a mozdulataimból..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése