2009. február 19., csütörtök

2009. febr. 19. 17:40

""A varázsfonatot is elvesztettem, a sárkányomat sem találom.. ez a hét is jól kezdődik.." "

Végtelen történet.. apám megfogalmazásával..:)

Egyébként a mai nap is jól kezdődött: reggel beleléptem a hajvasalóba, de úgy, hogy tényleg, pont a közepébe, úgyhogy a lábfejem tetejét, és a talpam is megégettem.. szerencsére ez utóbbit olyan helyen, hogy nem ér le, amikor megyek, a tetején meg keletkezett egy szép "kis" vízhólyag..:)

Amúgy ma el kellett volna mennem az okmányirodába, meg feladni a hitelesítési adatlapot.. ha apám nem ér haza még egy óráig,nem fog lezavarni, és csak holnap kell föladnom..;)


19:53

Még pár éve láttam az HBO-n a Négyen egy gatyában c. filmet, és már ott is nagyon bírtam a szőke csajt - csak azért nem ő volt a kedvencem, mert túl jól nézett ki ahhoz, hogy ne utáljam.

Aztán, miután már jópár részt láttam a Gossip girlből, tudtam meg, hogy mindkettőt Blake Lively játssza.

Hogy nézhet ki valaki ilyen jól??? Amúgy sokan mondják, hogy nem szép az arca, de szerintem barbie-pofival túl sablonos lenne. Így viszont..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése