2009. február 2., hétfő

2009. febr. 2. 10:05

Nagyon fáradt vagyok..

..ellenben hülyeségeket álmodtam. Olaszországban nyaraltunk, és béreltem ey görkorcsolyát, aztán bementem vele a vízbe is.. és másnap reggel el kellett volna mennem nagypapámmal visszavinni a görkorcsolyát.

Közben másnap reggel itt volt nálunk Kitti barátja, anyám meg gyanakodott a telefonba valamiért, és csak ezért tök korán hazajött. Aztán nem talált semmit, a srácot még előbb hazaküldtük, Tibi meg kidobta a srác ruháit..:) de én még mielőtt megtudtam, kerestem a szobámban, és a széken találtam egy bőrmellényt, amire rá volt írva, hogy ACDC - és az R.-é volt. És még találkoztunk is, én meg paráztam, hogy már el kéne mennem nagypapámhoz, és kiderült, hogy mivel a pasi nem mondta, hogy meddig kell visszavinni a korcsolyát, halálra ítélték..



22:58

Tudom, hogy aludnom kéne,de...:) fürdés után már tényleg mentem volna, csak aztán gyorsan megcsináltam a 3. feladatlapot is (azért volt olyan gyors, mert az első négyet helyből átugrottam, mert halmazos volt, és nem emlékeztem az egyik jelre, hogy mit jelent:D) Majdnem nekiálltam az érettségi feladatsoroknak is, de csak majdnem..:)

Most meg azon gondolkozom, hogy talán felkelek korán és megírom mindkét fogalmazást, és akkor szeretni fog az olasztanár megint..:D végülis nem hülyeség, úgyis keveset fogok aludni, és a kávé éltet majd egész nap (jó, csak 3 órám van, meg másfél óra olasz).

És holnap tablófotózás. Komolyan, nem is rakhatták volna hülyébb időpontra, dehát.. viszont kiderült, hogy 1-kor lesz és nem délben, és így van időm elugrani a kozmetikushoz sminkre.. bár.. nem tudom, kicsit hülyén érzem magam, előre látom, hogy én leszek az egyetlen, aki ezért elmegy..:) meg nem is tudom, hogy van-e értelme, úgyis teljesen ki lesz photoshoppolva az egész


Mondjuk gondoltam már rá, hogy valamikor csak úgy is elmehetnék, mert legutóbb próbasminknél egy olyan szar napon voltam túl, állati rondának éreztem magam, aztán kisminkelt, belenéztem a tükörbe.. és máris szép volt a világ..:)

A hajamat meg majd.. háttt, hagynék benne hullámos részeket, de azt mostanában nehezen csinálom meg, szóval szerintem vasalás lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése