2009. február 12., csütörtök

2009. febr. 12. 20:00

Szarkedv, szarkedv, szarkedv, megegyébkéntis és..

Két óráig próbáltam elaludni.. annyira fáradt vagyok! 6órákat alszom mostanában, és LESZAROM, hogy körülöttem mindenki örül, ha ennyit alhat, tudom, mindenki terminátor, de én komolyan kész vagyok. Nekem valami éjszakai életmód kéne, hogy hajnali 3-kor alszom el és délben kelek.. mert most is, állati kimerült vagyok, de egyszerűen nem megy :( mint a szülinapomon, amikor összesen talán 3 órát alhattam, és mégis, este 10-kor ott szenvedtem.

És ilyenkor állati szar kedvem van, egyrészt, hogy csak úgy hánykolódom, másrészt állatira unatkozom.

Totális áááááá..

És vettünk csizmát, de.. nem azt mondom, hogy nem oké, de.. nem olyan, mint az előző csizmám, hogy úgy éreztem, ha felveszem, akkor mindegy, mi van rajtam, jól nézek ki.
Közben rájöttem, hogy nekem TÉNYLEG rövid lábaim vannak. Viccesen hangzik ez egy 177cm magas embertől, de csak egy példa: Eszternek vagy öt centivel hosszabb a lába, pedig kb. 3 centivel alacsonyabb nálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése