2009. február 13., péntek

2009. febr. 13. 8:40

Tejóég, most ugrott be, hogy miket álmodtam.. voltunk valami aquaparkban a családdal, csak Eszter volt a testvérem és nem Tibi. És kimentem valamiért, mert azt hittem, hogy csak 100 ft és bejutok. Ehhez képest 1400 volt, de nekem volt karszalagaom, csak Eszterrel együtt, mert volt valami testvér-kedvezmény vagy mi. És ki is hívtam, nagy kelletlenül ki is jött:), de amikor bementünk, hirtelen hatalmas, erős emberkék jöttek a szörfös részhez (volt egy medence, amiben lehetett szörfözni), és igyekeztünk, nehogy eltapossanak minket.

(Tuti, hogy tegnapi South Park miatt)

Innen már csak arra emlékszem, hogy valami wellness-szállodában voltunk, hogy fehér garbó volt rajtam, fölötte meg valami más, és egy csmó ideig nézegettem az alakom a tükörben (ez meg szerintem azért, mert két napja Téni fehér garbóját nézegettem egy csomó ideig. És valahogy ez olyan egy évvel ezelőtti akármi volt..

Meg mintha valami buszon ültünk volna az osztállyal, sötét volt és.. aztán érettségiztünk is, de akkor is sötét volt, és voltak valami ijesztő pasik.. ilyen régi sulisok voltak, talán még Gábor is közöttük lehetett..!:D
Ez meg talán azért, mert pont pár napja gondoltam Dénesre, akit a legjobban kedveltem a gólyabálos vezetős csapatban..

Csoda, hogy nem tudtam kialudni magam? Ráadásul még korábban fel is ébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése