2009. február 18., szerda

2009. febr. 18. 7:59

Ezt a napot se..

Jó, most már annyira nem tűnik vészesnek, de amikor reggel felébredtem halál álmosan, akkor csak arra tudtam gondolni, hogy visszaalszom, visszaalszom..

Most már kicsit jobb. Igaz, hogy matekra ki kellett volna nyomtatni valamit, amit én el se kértem még.. bájos..:)

Csak legyen vége ennek a hétnek.. is.


22:25

Hétfőn bementem az okmányirodába, hogy elveszett a személyim, mit csináljak. Jegyzőkönyv, stb-stb.. és mivel nincs se érvényes útlevelem, se jogosítványom, hozzam be a születési, vagy HÁZASSÁGI anyaknöyvi kivonatomat.

Kimeredt szemekkel hagytam el az épületet..

Tegnap: megyek haza. A lépcsőházban egy lakó a nyilcadikról beszélgetést kezdeményez velem, majd bedobja a kérdést:

"munkából?"
"nem, még csak tanulok"
"és megkérdezhetem, hogy mit tanulsz?"
"Hát, én még csak most fogok érettségizni.."

Ezekután az Ő szeme meredt ki. Na de most komolyan, nem emlékszik, hogy 10 éve, amikor ideköltöztünk, még nagyon, de nagyon kicsi voltam?

És volt még egy ilyen élményem, csak már nem emlékszem.. de őszintén szólva már rohadtul elegem van a dologból. Igen, 14-15éves korom környékén még tetszett, de most.. 40éves koromban meg majd 60-nak néznek, vagy hogy is van ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése