2009. február 3., kedd

MURPHY TÖRVÉNYE

2009. febr. 3. 7:03

Hogy a tablófotózás előtti napon:

- alszom kb. 4 órát
- veszek valami szar balzsamot, amitől összeragad a hajam
- találok otthon csak dúsító sampont, amitől amúgy is összeragad a hajam

Arról már lemondtam, hogy időben beérjek..



18:41

Annyira kész voltam reggel, hogy elkezdtem bőgni indulás előtt - de aztán talpraálltam és elindultam:D

Aztán rájöttem, hogy esik az eső - ez már sok volt (amúgy is elég szarul voltam). Azért megfigyeltétek, hogy utoljára 23-án esett az eső, a SZALAGAVATÓNKON?? És most is..

Úgyhogy visszamentem és aludtam.

Kb. két órát sikerült, azt is úgy-ahogy, aztán mentem a kozmetikushoz. Áhh, komolyan, legszívesebben minden nap járnék hozzá, hogy kifessen, annyira tetszik:)

Tablófotózás: a B-seknek állítólag 7 órán át tartott!! Mi ezzel szemben másfél óra alatt végeztünk.:D rólam négy képet csináltak, de az első volt a legjobb.. mondjuk azóta ezen gondolkozom, hogy BIZTOS??

De tökjó volt, mert ugye szépen ki voltam sminkelve, a hajamat is pont jól göndörítette az eső, meg még az alakom is tetszett:) és itt a fotós egy csomót igazgatott minket, hogy húzzuk ki magunkat, dőljünk előre, fejet feljebb, meg a hajamat is folyton igazította, és igazából tök élveztem..:)

És jókedvem volt nagyon, miközben ültem a buszon és belegondoltam, hogy vééééégre találkozunk holnap..:)

Na igen, ami vasárnap még úgy néz ki, hogy szabadnap, az keddre már megtelik délután 5-ig.. szóval R. du. 5-ig dolgozik, és azt is írta, hogy másnap reggel 7-kor kel.. én meg ezerrel beparáztam, hogy akkor most nem találkozunk délután, mert korán kel?? (jó, koránkelésben én vagyok a legjobb, ma pl. fél 6 lett volna, ha sikerül) És gyorsan írtam, hogy akkor mit szólna ahhoz, ha csak átmennénk, filmet néznénk, és mennék is haza? És tényleg ettől rettegtem, hogy a válasz az lesz, hogy nagyon fáradt.. és esküszöm, úgy örültem ennek, hogy nem..:)

Viszont hulla vagyok.. 6-ra értem haza, és még meg kell írnom két olasz fogalmazást.. hogy angolból is kéne? Hát.. meg hogy töritételt kidolgozni? Mondjuk azt hiszem, ez ilyen hétvégi program lesz csak.

De elég kiborító, hogy nincs egy olyan délutánom, amikor legalább valamennyire korán érnék haza.. szerintem csütörtökön egyből hazamegyek és itthon is leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése