2009. február 23., hétfő

2009. febr. 23. 11:57

Természetesen suli - hihetetlen, hogy milyen lassú a net..


Tévedtem, a rosszkedv még mindig tart, illetve.. nem is rosszkedv, csak valami szomorúság, gyámoltalanság.. ilyesmi.

Gondolkoztam azon, hogy írjak-e R.-nek. Ez tulajdonképpen nem veszekedés volt, hanem.. nekem van egy világos igényem, amit úgy látszik, nem lát, de ha látná is sem valószínű, hogy szeretné kielégíteni.

Igen, az igény a hétvégi találkozás - így, racionálisan. Ilyenkor hétvégén különösen elanyátlanodva érzem magam, nincs bennem semmi pörgés - mint hétköznap -, csak hatalmas fáradtság.. nevezzük úgy, hogy Vuk-szindróma?

És hát persze, igyekszem valahogy máshogy pótolni - ezért is mentem át Psz.-hez. Viszont világos, hogy nem ez a megoldás.

Szóval, most akkor mi lesz? Ez nem veszekedés, aminek a vége nem kibékülés.

Akkor mi?




20:54


Na, Eszterrel tökjól kibeszéltük ezt az egészet (kivételesen tökjó Café five-ozás). Nem értette, hogy ilyenkor, hétvégén, miért nem inkább őt hívom. És ide pont illik ez a tegnapi részlet:


"Nem tudom.. néha szükségem van erre, hogy ne kelljen önálló véleményt alkotnom, hogy a másik, az okos, megmondja a tutit. Psz.-vel általában borzasztó külön véleményen vagyunk - mégis, ilyenkor egy cseppet sem érdekel."


Ahogy imádom, hogy Eszter érti a gondolatmenetemet, és néha egy-egy részletre is remekül rávilágít, ilyenkor pont hogy kell egy másmilyen vélemény is.. vagy valami ilyesmi..:)


Ajándék első fele teljesítve. Most kezdtem el először izgulni, hogy talán nem lesz jó.. meg na, szar igazából, hogy addig nem találkozunk. Őszintén szólva szeretném ezt a helyzetet addig tisztázni.


Ja, és egy csomót beszélgettünk arról, hogy bár mindketten tudjuk, hogy mozogni kéne, nem igazán teszünk érte - ugyanis ma tudatosult bennem, hogy mostanában eléggé elhanyagoltam, és rámférne..
Úgyhogy lett egy új blogunk..:) remélem, ez tovább fog tartani, mint az eddigiek: volt egy közös, de igazából én annyit írok a sajátomba is, hogy abban csak önmagamat tudnám ismételni. Na meg, amit igazából sajnálok, hogy nem folytattuk, egy kávézókról szóló, ahol különböző helyeket értékeltünk. Nyáron egész jól haladtunk, már vagy 4-5 kávézónál, de utána az idő -és pénzhiány győzött (na meg a lustaság, és a Café five-hoz való ragaszkodás). Azért remélhetőleg nyáron folytatjuk.

Fogalmam sincs, hogy fog kinézni a nyaram. Az tuti, hogy a szóbelik után irány Ráckeve. De egyébként..? Most Eszter felvetette, hogy megint mehetnénk Podgorára, ami tényleg fantasztikus lenne:) meg dolgozni is kéne, de.. igazából a diákmunkák olyan szinten rosszul fizetnek, és mostanában elkezdett zavarni.. persze, ki tudja, ha nagyon unatkozom, biztos dolgozom majd egy-két hetet. De.. nos, valami RENDES munka kéne, de most hirtelen csak a pincérkedés ugrik be, ami nekem nagyon nem menne - nem vagyok kedves és mindent leejtek.;) egyéb..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése