2009. február 9., hétfő

2009. febr. 9. 22:47

Most valahogy nincs kedvem lefeküdni és időben elaludni - pedig nem ártana, oké, hogy három órám lesz, de aztán még az olasz - bár az nem zavar annyira, ha fáradt vagyok, sok-sok kávé megoldja..:) nadeakkoris.

Ma valahogy annyira nem volt semmi dolgom.. fura. Megírtam az olasz házit, mármint ami különolaszra kell - nem találtam azt a lapot, amit az olasztanár adott, de holnap beszerzem, és akkor megírom szerdára, szóval nem akkora gáz. Jó, meg megírhattam volna a szabadidő tételre a dolgokat, de annyira sablondumák voltak, hogy az nem igaz.. mondjuk azért biztos volt egy pár, meg kereshettem volna új szavakat, hogy feldobjam.. na, majd lefelelek akkor csütörtökre belőle és kész. Hm.

Szóval így nincs nagyon dolgom.. szóval nem tudom, miért mondogatja ennyire bennem a hang, hogy "WANDA, MENJ ALUDNI!!!".... :)

Igazából lenne dolgom: megtalálni a bankkártyámat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése