2009. március 5., csütörtök

2009. márc. 5. 7:12

Oké, mostanában nem megy a felkelés. 6:20-kor nem ment. 6:40-kor sem. 7:00-kor már muszáj volt.

Még passziánszozom egyet, aztán irány a fürdőszoba és máris időben vagyok:)

(utólagos megjegyzés: és nem késtem el!)


15:09

Vaaaahhh, ez a nap.. tényleg, az eső tett be: arra gondoltam, hogy csak haza akarok érni, bevackolni magam a takarók közé és olvasni..

Aztán nagyjából magamhoz tértem:), még tanulni is fogok, de tényleg!:) Most megkaptam olaszból az összes témát, meg a szituációkat, meg hogy miket rakjak bele. Olyan kifejezések, amikre angolból automatikusan gondolsz, hogy ettől szebb lesz a beszéded, szóval ez a talán, szerintem, egyetértek, ez jó ötlet, stb-stb..

És elkezdtük gyakorolni a szituációt, nekem meg csak a forse (talán), secondo me (szerintem) és a che ne pensi (mit gondolsz?) jutott eszembe. Utólag még a davvero (igaz) is.. de tökjó, én nagyon megszerettem a szituációkat, tudom is konkrétan, hogy mikor: tavaly utáltam angoltanárhoz járni, folyton le is mondtuk (ő is, én is), viszont egyszer tökjól sikerült a szituáció, valahogy viccesre sikeredett, bár arra már nem emlékszem, hogyan..:) na, és azóta szeretem, mert mondhatsz bármilyen hülyeséget, úgyis az a lényeg, hogy beszélj. Így mondtam angolórán legutóbb, hogy iosztálykiránduláson táborozzunk a suliban, és a levadászott galambokat együk;)

"a levadászott galambokat együk (angolul)?"
"Si!" ---> remélem, érettségin azért nem lesz ilyen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése