2009. március 15., vasárnap

2009. márc. 15. 12:19

Álmomban kaptunk valami 2000dbos legókészletet, és a végén az irányította az egész családot.. szerintem ez a Hasznos Holmik hatása volt, de én a végén már féltem attól a legókészlettől.. és mindenünk megvolt, de mégis, rettegésben éltünk.

Egy másikban vhova külföldre mentünk Eszterrel, és hazafelé egy csomó háztartási cuccot vittünk magunkkal, komplett késkészletet, kenyérsütőt meg minden..)

És hazafelé mondta, hogy ébresszem fel vezetés közben, mert elalszik:D - és folyton fenn voltam akadva, hogy jobb oldalon van a kormány - igaz, hátul és nem elől.

Egy másikban rohantunk táncpróbára Ádámmal, mert még mindig volt, és elkéstem, és villámgyorsan öltöztem, és egy szál pólóban és melegítőben, mezítláb rohantam be a suliba. És miközben próbáltunk, kérdezte a tánctanár, hogy én akarok-e délután táncolni - merthogy minden próba után előadjuk a tanultakat, rendes estélyiben meg minden. Én meg visszautasítottam, mert nem akartam már hatodszorra is ugyanabban az estélyiben lenni - aztán megtudtam, hogy egy estélyi bérlése kb 3-4000 ft (szép is lenne, nem?).

És tudom, hogy volt még valami, de nem emlékszem.


14:53

Nem gondoltam volna, hogy ez pont az irodalom tételeknél fog megtörténni velem, de.. egyszerűen nem tudom őket kidolgozni.

Eddg egy van kész (meg még pár régebbről) az Arany János, de azzal sem vagyok túlságosan elégedett. Oké, leírtam az életrajzát, oké, a nagykőrösi balladákról kell beszélni. Rendben, válasszunk kettőt, Walesi bárdok, Ágnes asszony. Bűn és bűnhődés, oké, hogy jelentkezik. Oké a történet, hogy hol látjuk a főszereplők őrületének első jeleit - na de hogyan tovább?? Annyira nem áll össze az egész egy komplett feleletbe..

Hasonlóképp Madách - Az ember tragédiája. Tézis-antitézis, hogy érvényesül a dialektika - olvasom a hozzáfűzést. Egyrészt, nem értem a kérdéseket - tézis, antitézis??? Dialektika??? Nem beszélve arról, hogy nem is emlékszem szinte a műre.. és nem beszélve arról, hogy kb. 5-6 oldal a füzetemben..

Az a gond, hogy valahogy muszáj lenne még összeszednem 3-4tételt, de ha mindegyiket kiejtem ilyen indokokkal, nem nagyon lesz ez meg.. és pénteken felelés..


16:46

A mai nap remek tanulás arra, hogy az ember nem csinálhatja mindig azt, amit szeretne. Példának okáért legszívesebben elrohannék találkozni valakivel.
Igazából fontolgattam, hogy találkozom F.-vel, mert jó sok idő után rámírt, és rájöttem, hogy nekem ő tulajdonképpen tetszik és akár találkozhatnánk is.. aztán rájöttem, hogy ha már valakivel találkoznék, az mindenképp R. lenne, és nem fogom alább adni az igényeimet - R. meg lehetetlen, és egyébként sincs értelme ezen gondolkozni, mert TANULNOM KELL.

Nagyon durva, hogy eltelt majdnem 3 óra, és ehhez képest csak kb. másfél tételt dolgoztam ki, meg egyet át, és még be sem másoltam őket. Mit mondjak, lassú vagyok..:)


18:45

Úgy látszik, az idő múlásával egyre rosszabb lesz. Sajnos ez is csak az idealizálás teóriáját erősíti, vagyis hogy ha sokáig nem találkozom valakivel, idealizálom, és emiatt még nehezebb elfelejteni.

Bár most úgy érzem, hogy ez nem is racionalitás, csak egy kifogás, amivel szeretném enyhíteni ezt az egészet, és valójában az ég is egymásnak teremtett minket és..

..áhh, szóval igazából egy percet sem kéne vesztegetnem arra, hogy ezt az egészet leírjam. Nem akarom újra beleélni magam. Nem akarom újabb reménytelen próbálkozásokkal hosszabbítani a szenvedésem. El akarom felejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése