2009. március 9., hétfő

2009. márc. 9. 7:43

Hű.. álmomban felfedeztem itthon, hogy nálunk is jár a 69-es, és el is visz a sulimba, ráadásul öt perc alatt, szóval onnantól fogva azzal mentem..:) és a Peti is, úgyhogy mindig megbeszéltük, hogy találkozunk.

Meg azt is, hogy bátyám mondta, hogy ez a programozó matematikus szak nem volt jó választás, és abbahagyja - és először dühös lettem, mert azt hittem, hogy emiatt otthagyta a pszichológiát, de nem.

És jött két új osztálytársunk, és mindig, mindenből ők akartak felelni. És magyar felelésnél félreolvastam, és nem is Arany volt az egyik tétel, hanem Ady, de ráadásul nem is Ady, hanem Petőfi Anasztáz! :))



18:01

Ezt a kitekert választ figyeljétek:D :


40.) Ce ne sono molte? (ez arra vonatkozik, hogy van-e sok kulturális esemény nálunk)


Si, per esempio ci sono esposizioni (esposizione - kiállítás) che sanno sempre essere visitati per esempio nel Museo Nazionale Ungherese (szépművészeti Múzeum) dove si trova la espresizione le pietre (la pietra - kő) da Roma.

vagyis: igen, például vannak olyan kiállítások, amik mindig látogathatóak, például a Szépművészeti Múzeumban, ahol a római kőkiállítás látható. (Vagyis: exhibition of rocks from Roma)

Szóval lehet, hogy a kő szó nem jó, de más szót a kőre nem találtam, szóval ez maradt:D

Gondolkoztam rajta, hogy még írok mást is, de ezzel is sokat szenvedtem.. kedvenc kérdésem akkor is az előtte lévő: soroljon fel nagy olasz múzeumokat! Kiírtam két múzeumot Velencében, kettőt Rómában és kettőt Firenzében, és ennyi legyen is elég nekik:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése