2009. március 2., hétfő

2009. febr. 27. 11:37

Huhh.. ültem a gép előtt, nekiálltam passzianszozni és.. uhh, éreztem, hogy ha én most nem fekszem le, rögtön elájulok - és gyorsan le is feküdtem az ebédlő padlójára.. aztán visszaültem, de megint szarul lettem, úgyhogy vissza - akkor már magam alá terítettem a pokrócot is..:)

Aztán rájöttem, hogy nemhogy nem ettem, nem is ittam ma még semmit - gyorsan elrohantam a fürdőszobába egy pohár vízért, rendben, lehajtottam, feküdjünk vissza..:) Elpakoltam mindent, közben kénytelen voltam kis szüneteket tartani.. aztán végre befeküdtem az ágyba, vártam kb. 20 percet - és most itt vagyok!:)

Az a szar, hogy még mindig érzem az egészet a fejemben, és nem értem, hogy ez most miért van.. nem baj, azóta ittam kakaós kávét:D - merthogy tej vagy tejszín persze nincs itthon, de nem is volt olyan rossz..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése