2009. március 2., hétfő

2009. márc. 2. 8:33

Na jó, rég aludtam meg éreztem magam ilyen pocsékul.

A tetanusz helye fáj, csak jobboldalt tudtam aludni - vagy hason, amit meg nem tudtam a lábam miatt. Plusz egy csomószor felébredtem. Éljen.

Álmodni is álmodtam egy csomót, de nem érdekesek.


15:10

Ha legalább a bal lábam nem fájna az oltástól, feleennyire sem érezném magam ilyen szerencsétlennek.

Olyan lehangoló az idő is, kb. még sajnálni magam sincs kedvem.. ;) (pont tegnap olvastam egy ezzel kapcsolatos szócikket, és bár nem a lényege, az eszköze az volt, hogy szinte szabad sorrendben írhatjuk le a szavainkat. Ezért gondolkoztam, hogy a "sajnálni sincs magam kedvem" a nyerő, ez, amit végül leírtam). Nagy kár, hogy nem kötnek le a filmek, mert akkor lenne valami jó programom :-/ (nem mintha persze nem lenne egy csomó dolgom holnapra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése