2009. március 5., csütörtök

2009. márc. 2. 19:08

:DDD

Nosztalgia:

"Tegnap kb. egy óráig jegyzeteltem a bioszt.. rájöttem, miért nem tudom megtanulni: a tényeket próbálom, megértés nélkül. De most akkor légyszi azt próbáljátok elképzelni, ahogy a hátsó gyökéren az érződúc idegsejtjei a gerincvelő hátsó szarvába szállítják az ingerületet, majd az interneuronon az oldalsó szarv vegetatív idegsejtjéhez juttatja a potenciálváltozást!
Ez a vegetatív reflex.. ;)"


21:29

Na, tekintve, hogy az egész délután takaróba burkolózva a gép előtt töltöttem, ki lehet találni, hogy semmit sem tanultam. (mint kiderült később, belázasodtam az oltástól)

Olvastam egy cikket Indiáról, ahol az emberek nem rohannak őrülten, és a vallás megnyugtatja őket, és arra gondoltam, hogy ki kéne költözni valahova, ahol nem lenne más dolgom, mint a főzés meg a növénytermesztés, de aztán rájöttem, hogy akkor nem találnék kihívásokat - ami viccesen hangzik, tekintve, hogy általában lusta vagyok a kihívásokhoz, de mégis.

21:37

"Szereted a kivit?"
"Szeretem"
"És szoktál enni?"
"Nem"
"Miért nem?"
"Mert nem szeretem meghámozni"

Erre apám meghámozta, úgyhogy most már tényleg tele vagyok: almás-narancsos-szőlős/banános gyümölcssalátát vacsoráztam - hihetetlen, hogy mennyire laktató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése