2009. május 2., szombat

Bolondballagás

2009. ápr. 29. 14:32

Nos.. ez is megvolt:) Ádám szépen riszálta a fenekét, Födö biciklizett - szoknyában -, és némelyik fiúnak még műmelle is volt lufiból;) (fiúk lánynak, lányok fiúnak öltöztek)
.

Most meg várom Esztert, de van még kb. egy órám..... haza is mehettem volna, csak nem volt kedvem - végülis már minden cuccom itt van.

Na most mondta, 20 perc múlva ittvan:)))) megyünk hajat festeni, aztán fáklyás ballagás:)

Ja, az álmaim basszus.. az egyikben Ádámnak az egyik szeme hiányzott! És kiderült, hogy már 6 éve (mióta apám pilóta, Eszter:D) üvegszeme van, csak most valami hülye kiverte:D

A másikban meg ballagást próbáltunk, és valami kurvameredek lépcsőn kellett lemennünk, és majdnem leestem, és észrevettem, hogy másik cipő van rajtam és haza kéne rohannom a szandálomért.. a magyartanár meg ott izélt minket, hogy ahhoz képest, hogy ballagás van, nem nagyon csíptük ki magunkat - erről eszembe jutott, hogy elfelejtettem elmenni a kozmetikushoz a sminkért:) de aztán kiderült, hogy ez most csak próba volt, rendben, siettem, késtem 10 percet, viszont amikor odaértem, a kozmetikus nekiállt magyarázgatni pár lánynak, hogy hogy kell szép formákat kivágni tésztából (amúgy van egy ilyen hülye matekfeladat, tavalyi érettségiben volt, ahol tésztából vágtak ki köröcskéket meg holdacskákat..). Én meg mondtam, hogy oké, hogy késtem, de nekem már nagyon kéne sietnem.. erre csak rámnézett, és mondta, hogy jó, ez próbaballagás lesz, arra így is jó vagyok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése