2009. május 7., csütörtök

Érőben..:)

2009. máj. 5. 13:45

Na, megvolt ez is.. azelső feladatoknál halál para voltam.. az első kijöt, a második-harmadik-negyediknél viszont.. nem biztos, hogy az összesnél, de voltak gondjaim. Az egyiknél egy rohadt halmaz, fogalmam sem volt, hogy oldhatnám meg - persze 7pontos.. jólvan, tovább.

Integrálás - -------- (kicsillagozva). Nem baj, kiszámítottam, legfeljebb nem írtam le helyesen:D

Akkor megint egy feladat, aminek az egyik részén kurvasokat gondolkoztam, rendben, tovább..

Esküszöm, a hosszú feladatoknál nyugodtam meg. Az ötödiknél meg volt adva 4 egyenlet, csak értelmezési tartomány vizsgálata volt, rendben, az ment:)

És utána már oké minden, a halmazosat is megoldottam - kiderült, hogy az első szempontot nem evttem figyelembe:D

A végén szokásos javítások - pl. nálam -1 szorozva hárommal az 3, na, azt javítottam, szóval segáz. A végén az a paraméteres szar is kijött, amin gondolkoztam.

Egy kombinatorika feladatnál nem osztottam le valamennyivel, úgyhogy ott vesztek, de amúgy nem gáz.

Ezen is túlvagyok..:) nagyon fáradtan, és most megyek törizni..



15:10

GYŰLÖLÖM a másodikvilágháborút - bocs, Zita. Annyit sikerült megjegyeznem a 8 év során, hogy szeptember elsején mondvacsinált indokkal megtámadták Lengyelországot, és szeptember 27-én elfoglalták Varsót (jó, ezt csak a szülinapom miatt:D).

Ja, meg a Molotov-Ribbentrop.. de Magyarország.. komolyan, gyűlölöm a magyar törit 1867-től 1948-ig.. előtte is eléggé, de az legalább nagyjából tiszta.

Jó, ha a második világháború az egyik esszé, nekem annyi, tuti, hogy nem azt választom. Csak legyen más választásom..

A többi meg már oké, a hidegháború az egyik kedvenc témám, a kommunizmusból meg 93%-os dogát írtam, ami két esszét jelentett forráselemzéssel (11 forrás!), szóval az oké. De ez..

Na mindegy, most úgy érzem, hogy átlátom.




Óóó, most látom, hogy tavaly volt M.O. a második világháborúban, meg az '56-os forradalom is! Igen, '56 sem a kedvencem..:)

Ősszel meg dualizmus - szintén utálom -, meg pont ilyen 1867 utáni dolgok.

15:15

A következő témáknak örülnék NAGYON:

Magyarország:
- Rákóczi szabadságharc (tétel:))
- Károly Róbert, Mátyás király (tétel szintén)
- a szabadságharc bukásának okai (azért annyira nem..)
- Trianon
- '48-tól bármi (kivéve ugye '56)

Egyéb:
- reformáció (ami sajna tavaly volt..)
- hidegháború
- esetleg első világháború

Meg biztos van még.. amit nem akarok, azt inkább nem írom le:D

Most nem tudom, mi legyen.. nincs kedvem már átolvasni újra ezeket. Szerintem megnézek pár feladatsort, aztán alszom.



17:17 - Ilyen szerencsétlen is csak én lehetek

Kiment a macska az erkélyre, én meg utánamentem megsimogatni. Leguggoltam - és a zsebemből kieett a mobilom, azon a résen át, ami az erkély és az ajtó közt található és a negyedik erkélyén landolt.

Ahol még nincs otthon senki. Szóval ne hívjatok.

Amúgy meg Moszkva teret nézek - lazulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése