2009. május 2., szombat

2009. máj. 2. 22:04

Meguntam. Olvasgattam Csokonai-verseket, aztán megnéztem egy érettségit, és rájöttem, hogy nekem a fele nem jutna eszembe ezekből, pedig ezt a verset mi is vettük:D ezekután mit írjak én egy sosem látott versről?

Jó, nyilván fogok mit írni.. most végre megtaláltam azt a lapot, amit a magyartanár anno adott nekünk, hogy hogy elemezzünk verset.

Szerintem nekiállok keletkezési körülményekről beszélni - már ha tudok -, aztán a korszakról, és a műfajról - már ha tudok:D
Aztán jön a vers témája.. azt hiszeeeeem.. ja neeeem, vers és cím kapcsolata:D, aztán a téma.. aham, rendben:D

Oké, most látom, hogy megadtak egy csomó mindent alá - hogy Márai mikor vándorolt ki, hogy melyik idézet honnan van - jó, majdnem az összeset.



22:56

Azóta rájöttem, hogy nem tudok verset elemezni, majd arra, hogy tudok, de mindig túl sok idő megy el azzal, hogy az egészet szépen megszerkesszem.. úgyhogy holnap inkább ennek a szisztémáját próbálom kitalálni:D
Igen, a szóbeli tételeket is ezért dolgozom ki ilyen lassan - a fele időben próbálom kitalálni a vázlatpontokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése