2009. május 7., csütörtök

2009. máj. 6. 6:23

"A borongós, néhol csapadékos időjárás hatására a csúcshőmérséklet mindössze 13 és 18 fok között várható. Kettős fronthatás terheli szervezetünket, fejfájás, nyugtalanság jelentkezhet a frontérzékenyeknél."

Áááá, leszarom..:) az a gond, hogy ez az érettségi már annyira nem érdekel.. pedig.. most épp attól félek, hogy nem lesz elég időm.

Most meg attól, hogy nem veszem figyelembe, hogy sietni kéne:D szóval mindjárt indulok is..



17:21 - töri - na menjetek a..

Egyszer már leírtam:

"Detto.. kb. mindenre rákérdeztek, ami NEM lényeges. Ez az első feladat.. én a második kérdését, hogy milyen évszámmal keveri, betippeltem:D

Ja, és oké, hogy van forrás meg atlasz, de amikor a forrás a leglényegtelenebb dolgokat emeli ki..

Se 1. világháború, se világválság, se kommunizmus.. a globalizációhoz valami jobbat is csinálhattak volna, aminek mondjuk köze van a törihez, pl. a migráció, vagy a gazdasági központ áthelyezése.

Ja, és az utolsó 20 percben jöttem rá, hogy nem lehet a tatárjárást ÉS a Rákóczi szabadságharcot egyszerre írni, gúyhogy utolsó húsz percben gyorsan leírtam a dualizmus-kori társadalmat:D"

Komolyan..

Na, megyek, megoldok egy angolt, jó lenne ahhoz a 90%.

Amúgy ahogy elnéztem a amtekot, 11 pontot vesztettem, az 89%.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése