2009. május 2., szombat

2009. máj. 1. 8:39

Azt mondják, hogy a diáok tudása a természetudományi tárgyakból a béka segge alatt van - nos, ez így van, kivéve azokat, akiket érdekel, de ez a kisebb arány.

Azt is mondják, hogy kísérletekkel fel lehetne kelteni a diákok figyelmét, de a tanároknak nyűg felkészülni a kísérletre (ennyi pénzért nekem is az lenne).

Meg azt is, hogy nem lehet emelni az óraszámot, mert így is túlterheltek vagyunk.

Nos, lehet, hogy sok óránk van, de szerintem a felén nem figyelünk. Miért nem? Mert kurvára nem érdekel minket, tudjuk, hogy meg KELL tanulni, köszi szépen, meg is tanuljuk, aztán szépen elfelejtjük - mindezt heti 30 órában, mert nagyjából erre megy el.

Itt gondolkozom a megoldáson, de.. nos, az első nagy igazság, hogy mindenkit minden nem érdekelhet. A második, hogy.. már megint gondolkozom:) lehet, hogy kevesebb tudást kéne "belénkverni", de azt hasznosabban? Mondok egy példát. Engem azért nem érdekel a biosz, mert oké, elmondja a tanár, rendben, így van, megjegyzem, de mi érdekeljen azon, hogy a tudósok milyen kövületeken, hogyan állapítják meg a maradványok korát?

Oké, én annyira nem tudok példát mondani, mert nekem a magyarórákkal sincs bajom:D - bár Vekerdy erre azt mondaná, hogy hát igen, én vagyok a tipikus "jó gyerek", aki cserébe folyton para. Nem baj, majd erősítem a magyarok halálozási átlagát! :D



9:35

Mmég szép, hogy tanulni kéne:) bár már annk is örülök, hogy sikerült fél 9 előtt valamivel felkelni - eredetileg 8-at terveztem, de még mindig jobb, mint a tegnapi 7 helyett 9-verzió..:)

A virágok itt illatoznak, kicsit tömény, de azért jó:) imádom, amikor van itthon virág, rá kéne erre szoknunk..
Kaptam Gyuritól, a sulis rendszergazdától is:) ahogy Viki meg Melinda is - ez olyan kedves volt tőle, nem is számítottam rá:)



11:26

Olyan álmos vagyok.. elkezdtem törifeladatokat csinálni, de vagy nagyon egyszerűek, vagy nagyon bonyolultak voltak:D el is ment a kedvem.. mondjuk azért nem ártana még elolvasni a tizedikes meg tizenegyedikes könyvben maradtakat. A tizenkettedikest meg majd matek után átnézem..

Most meg matekozom, mert arra mindig van energiám:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése