2009. május 7., csütörtök

2009. máj. 4. 5:56

Na, lehet, hogy mindkét álmomban érettségiztem és siettem és elfelejtettem és egyebek.. de sikerült kb. 8 órát aludnom:)


5:58

Ez jó, most bevillant,h ogy semmit sem tudok.. de hogy az a-betűs költői képet nem, az is biztos:D



13:18

Hát, én az elemzést választottam..:)

A szövegértés meg nehéz volt, az életben nem éreztem még annyira hülyének magam:D volt egy feldat, ahol 4 témát kellett két bekezdéshez csoportosítani, és azon ültem 10 percig, és még így sem biztos, hogy sikerült..:)

Komolyan, a sok csokit csak mutatóba vittem, egy falatot nem kívántam - igaz, reggeliztem meg 3 db szőlőcukrot eltulajdonítottam az osztálytársamtól:)

Összegzésképp vagy nagyon elbasztam, vagy nem. Tényleg, nem tudom megsaccolni, hogy jól sikerült-e.. reménykedjünk..

Na, holnap matek, megyek megoldani egy érettségit;)


16:38
BASSZUS, MOST NÉZEM A SZÖVEGÉRTÉS MEGOLDÁSAIT, ÉS NAGYON KEVÉS HIBÁM VOLT!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése