2009. május 2., szombat

2009. máj. 2. 1:01

és jóéjt
aludj jól!
és ne izgulj, nincs miért, hiszen különleges és okos vagy!
ezt a felkiáltójelet és mosolyt elteszem szívem legrejtettebb zugába, ugye tudsz róla?
..namostmár ki is írom a blogomra
jó lenne találkozni is majd ha véget ért az óriás érettségi-parád!
sajnálom hogy ma nem nézhettük meg együtt azt a filmet!
még egyszer: nagyon jó éjt, szép álmokat!
szia!



Komolyan a felkiáltójelek a legjobbak:DDDDD
Nem.. most nézem a helyesírást:P ;)


És így kezdődött:


teljes para?
nagyon nehéz lesz idén az érettségi
nem..
most jöttem rá, hogy itthon ülni 3 napig nem is jó ötlet..
dede
hiszen egy sör elfogyasztása az érettségid előtt akár a jövődbe is kerülhet.
nekem újra kéne érettségiznem, de annyira félek tőle, olyan nehéz



Amúgy most beleolvastam a felvi.hu BGF-nemzetközi gazdálkodás témájába, meg cikkekbe, és most kicsit bezsongtam:))))

Egyes spekulánsok szerint csökkenni fognak a ponthatárok.. nemzetközi gazdálkodásra meg kevesebb a jelentkező (így vagyunk kb. 1400-an) - hogy röhögnék, ha mittudomén, lenne 420 pontom, és aztán kiderülne, hogy csak valami 380akárhány kell:D

Amúgy mibe, hogy azért nem fog 400 alá csökkenni? Sőt, szerintem nem is csökken.. még az is lehet, hogy nő, mert az emberkék inkább BGF-t jelölnek elsőre, mert Corvinusra úgysem veszik fel őket.
Bár.. gondolom valószínűbb, hogy úgy csinálják, mint én, hogy előre a Corvinus, utána a többi, mert mégiscsak hátha. És gondolom, ez régebben is így volt, szóval..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése