2008. december 24., szerda

ÉVÖSSZEGZŐ..NEK CSÚFOLT VALAMI

2008. dec. 24. 13:39

Na mit találtam..:) (közben rájöttem, hogy nem is annyira évösszegző)

Évösszegző

1. Volt kapcsolatod ebben az évben? - igen
2. Volt már a születésnapod? Utólag is boldogot! Izé, igen
3. Ittál valami különlegességet?(koktél, különösen finom kv) - igen, a horvátországos koktél, amiben csak kávéikőr, meg valami szintén állati erős alkohol volt, és az íze meg az erőssége miatt alig bírtam meginni, azt hiszem, elég különlegesnek mondható
4. Voltál sátorozni? - Hegyaljaaa:)
5. Találkoztál valaki különlegessel? - igen! (de rég volt..!)
6. Voltál külföldön? - demégmennyire
7. Min gondolkoztál sokat? - az emberi kapcsolatokon
8. Hány emberrel vesztél össze ebben az évben? - hm.. Gergő, Gábor talán, meg persze volt, hogy Eszterrel, meg Tibivel és a szüleimmel.

Megtetted e?

1. Megöleltél valakit? - még szép
2. Aludtál más ágyában? - persze:DDD
3. Volt munkád? - volt
4. Kerestél némi pénzt? - nem, ingyen dolgoztam.. érdekes egy kérdés.
5. Volt baleseted esetleg? - nem
6. Voltál hosszabb időt a mobilod nélkül? - osztálykiránduláson két nap:D
7. Ribiztek e le? - biztos
8. Megbántál e valamit? - most leginkább azt, hogy össze-vissza beszéltem Melinda volt barátjának, és sokmindent kikotyogtam

Az utóbbi időben:

1. Kit öleltél meg utoljára? - R.-t
2. Ki hívott fel utoljára? - Eszter
3. Mikor érezted utoljára hülyének magad? - előző hét pénteken, hogy csak én nem tudom a kúp felszínét és térfogatát
4. Kivel kiabáltál utoljára? - Tibivel talán..?
5. Mit csináltál ma? - fát vettem, sms-ezgettem

Tulajdonságod

1. Hajszíned? - szőkésbarnásvöröses
2. Mi a monogramod? KáVé..:)
3. Milyen színű a szemed? - zöld
4. Mekkora a súlyod? - 62 kg
5. Vannak háziállataid? Mik? Két macska
6. Milyen most a kedved? - mérsékelten semmilyen
7.Hol lennél inkább most? - Valamiért egy síparadicsomban látom magamat és R.-t, vagy esetleg engem, R.-t, meg minden barátot és kedves ismerőst. Tökjó lenne:) (igaz, nem tudok síelni, és nem is vagyok benne biztos, hogy egyszer fogo)
8. Mi ittál utoljára? - vizet

Itt és most!


1. Hiányzik most valaki? - R. egy picikét
2. Boldog vagy? - nem tudom..:)
3. Ettél valamit ma? Pirítóst
4. Szeretnél most valamit? - nem
5. Ha most tehetnál bármit, akármit. Mi volna az? - ehhhehe, nem mondom el:)
6. Még mindig gondolsz az első szerelmedre? - még szép
7. Mi volt az első munkád? - embereket próbáltam rávenni, hogy menjenek el nyaralni:))
8. Ki volt az első ember, aki Rád nézett ma?:) - gondolom Tibi
9. Kire gondoltál ma először? - mintha Eszter anyjával álmodtam volna..
10. Ki volt a kedvenc tanárod? - az előző töritanárom
11. Hova mentél az első repülőutadkor? Mikor? - 7évesen Görögországba
12. Mi volt az első dolog, amire "aludnod kellett egyet"? - mivan???
13. Kivel beszéltél ma először? - apámmal
14. Kinek az esküvőjén voltál életedben először? - uhh.. apám valamilyen munkatársáén
15. Mi volt életed első koncertje? - gondolom Kaláka, vagy Kolompos együttes:D
16. Mit csináltál ma reggel először? - visszaaludtam..:)
17. Első tetkód/piercinged?:) - köldökpiercing
18. Hol laktál kiskorodban? - a 13. kerületben
19. Ki törte össze először a szíved? - gondolom !R!

Hát, ez unalmas volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése