2008. december 4., csütörtök

2008. dec. 4. 17:45

Nekem van a világon a legaranyosabb apukám:)))

Ugyanis felhívott kb. 10 perce, hogy épp ott van az Electroworldben (vagy nem ott, mindegy), és milyen hajvasalót is szeretnék. Nekem meg igazából tökmindegy, mondtam, hogy vegye meg a legolcsóbbat, amelyik tud hullámosítani meg egyenesíteni is (jó, lehet, hogy nem nagyon fogom az előbbire használni, de még ki tudja), mert igazából tökmindegy, amúgy is kerámialapos már az összes, és arra sincs szükség, hogy pl. lehessen állítani a hőfokot.. illetve ezen gondolkodtam, mert Eszterén is lehetett, de ott is mindig a legmagasabb fokozatra csavartam, mert különben nem simított semmit.

És ez így most nem hangzik nagy dolognak, de nem számítottam rá, hogy tesz is valamit majd az ügyért. Jó, megemlítettem egyszer-kétszer, hogy ezt szeretnék karácsonyra, de..

Szóval azért nehéz nekem mindig ajándékot kitalálni, mert igazából nincs semmilyen nagy dolog, amire vágynék, elég, ha az alapvető kellékek megvannak. És igazából úgy érzem, hogy amúgy is kapok dolgokat, szóval tökmindegy.


18:01

Na és most a suli..:)

Ilyen napokat akarok mindig, és akkor remekül elleszek:)

Elkezdtük a hasábokat, és egész matekon teljesen triviális dolgokat írtunk le: hogy egységnyi kocka térfogata egy, hogy egybevágó testek térfogata egyenlő, meg ilyesmiket.. ja, és tudjátok, mi az a paralelepipedon?:D

Aztán lyukasóra, mert az olasztanár elment az angoltanárt helyettesíteni - látszik, mennyire számít neki az olasz előremenetelünk:D mondjuk nem csodálom, mindenki szar az olasz jegyeire, csak Adri meg én nem, de mi sem vesszük túl komolyan azért.
Ádámmal angolon ki akartunk menni, de ugye ilyenkor még nem lehet, úgyhogy felmentünk a stúdióba és néztünk a csodálatos bebe Tv-t... ;)

Aztán filozófia - Nők Lapját olvastam.

Irodalom: na, ez tök érdekes volt, Peti előadást tartott A mester és Margaritáról. Szegény, látszott rajta, hogy izgul, de tökjól előadta az egészet, nekem nagyon tetszett:), és kedvet is kaptam az elolvasására.

Tesi: nem volt megint tánctanár, lyukasóra - felmentünk a stúdióba, és tv-ztünk, és aztán Kittivel nem volt kedvünk lemenni törire, úgyhogy egész törin a Sweet sixteent, meg a Playboy-házat néztük:D

Most már csak csizmát kéne találnom.. miért van az, hogy december elejére elfogy az összes normális csizma? Én egy sima magassarkú velúr csizmát szeretnék.. és nagyon gyorsan kéne, mert szombaton lesz a volt sulim szalagavatós afterpartyja, és azt akarom viselni:D Majd még megnézem a közelünkben újonnan nyílt cipőboltban, de ha ott sincs.. azt se tudom, hol nézelődjek. Nincsenek is a közelünkben cipőboltok, csak az Auchanban a Humanic, de azt nem is szeretem különösebben. Meg szintén az Auchannál a Reno, de ott ugye kicsit borsosak az árak. Bár.. igazából még oké is lenne, mert ezt a csizmát nem hordanám olyan gyakran, meg azok a csizmák azért elég jól bírják, de a szüleim nem biztos, hogy így gondolkodnak..:) bár a tavalyelőtt vett csizmám szerintem jó vétel volt, mert már harmadik éve hordom, és még mindig imádom.. okkké, most valamiért nem tetszik már, és ez aggaszt :-/ (ne röhögj, tényleg zavaró).

Meg találnom kéne valami fölsőt a Gábor (höhöhö:D) rendezte december 27-edikei "kurvák és stricik"-bulira is. Hm, igen, az egyetlen hozzáfűznivalóm az, hogy szerintem a lányok 90%-a szeretne egy olyan bulit, ahol felöltözhet kurvásan, anélkül, hogy megszólnák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése