2008. december 22., hétfő

2008. dec. 22. 13:26

Szóval tegnap még egészen bíztató volt minden: Eszter és Lőrinc csocsózni mennek, szóval nem nagyon társulhatnék be harmadiknak.. hacsaaaaak.. nem hívok el egy negyediket:)

Tökéletes.. lett volna, ha nem derül ki közben, hogy Lőrinc a haverjaival megy csocsózni. Bamm.

Okkké, megoldási javaslat?

1: ketten megyünk (és akkor nagy valószínűséggel nem találkozom R.-rel karácsony előtt)
2: R. hoz valakit
3: hárman megyünk, és vállaljuk, hogy mindenkinek szar lesz egy kicsit

Felhívtam R.-t. Ha felvázolom a problémát, ő tuti, hogy azt mondja majd: "oké, akkor nem gáz, menjetek ketten", és persze, ezt mondta. Illetve hogy nem tud-e hozni valakit? Nem, a legjobb haverja tuti nem ér rá, és mással nem nagyon csocsózik.

És nem, őt nem zavarná, ha hárman mennénk. Na jó, de.. áhhh, akkor már inkább csak Eszterrel megyek, főleg, mert vele már összeszoktunk. Csakhát.. szeretnék R.-rel is találkozni.

Az én megoldási javaslatom az volt, hogy R. úgyis megy ajándékokat venni, találkozom vele és kávézunk egyet. De muszáj bemennünk a café five-ba.. amit a francba kívánok.


13:56

Nos, R. egy karddal kettévágta a híres gordiuszi csomót. Hála neki:P

A beszélgetés nagyjából a következőképp zajlott:

Én: Szia, egyébként van:) (merthogy írt, hogy amúgy szeretném-e, hogy jöjjön).. arra gondoltam, hogy beülhetnénk valahova egy kávéra, és aztán eldönthetnénk, hogy neked van-e kedved jönni (oké, leginkább az volt bennem, hogy addig eldöntöm, ÉN szeretném-e)
R: persze, nekem abszolút van kedvem! Én egy fél óra, és már végzek is, szóval estefelé kéne találkozni (na jó, ez nem PONT ÍGY zajlott, de nagyon szeretném visszahallgatni, mert kb. ilyen logikája volt az egésznek. Tökjó, hogy ilyen hamar végez, szóval ESTE tudnánk találkozni? délután 2 óra van!!)
Én: hm, mi 8 körül találkozunk Eszterrel, szóval előtte kéne.. a 6 neked már este, vagy az inkább olyan késődélután?
R: hm, az még délután, mit szólnál a 7-hez a Szimplában?
Én: na de várj, én 8-kor találkozom Natalievel a KELETIBEN - na meg, nem kávézunk egyet?
R: oké, akkor 7-kor a Keletinél?
Én: és te ott tudsz kávézót?
R: ööö, nem.. tudod mit, akkor ne kávézzunk, menjetek csocsózni, aztán majd jövök.

És akkor olyan kedves nevetés, szóval jó hír, hogy nem érezte meg, mennyit tökölök a szervezésen (na, szerintem még a "tökölök" szót sem írtam le soha), a rossz hír meg, hogy nem értette meg, és hogy ő csocsózik SZÍVESEN. Igazából az se jó, ha ott van, meg az se, ha nincs ott. Hát..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése