2008. december 30., kedd

2008. dec. 30. 12:46

Na jó, álmomban ismét megszállás volt. De előbb az azelőtti álmok

(nem, előbb egy kávé, ez a tea nem elég)

Szóval az első álmomban valami építményben kisodródtunk a nyílt tengerre: én és a család. És a part kb. 5-6 km-re volt. Vagy csak 5-600 m? Azt hiszem, csak annyi, mert arról volt szó, hogy nincs is az olyan messze. Viszont tudtam, hogy legutóbb megfulladtunk és nem akartam újra megpróbálni. Pedig mondta apám, hogy most nem fogunk, mert közben mindig vissza tudunk menni a házhoz - de nem mertem. Aztán végülis valahogy egészen máshogy megoldottuk, és kimenekültünk:)

Ja, és az álom elején, amikor a lakás még a helyén volt, kinéztem az ablakomon, és a horvát tengerpartra meg tengerre nézett..:)

Egy másikban valami szerepjátékba keveredtem, aminek az volt a témája, hogy megszálltak minket. Első körben a karakteremnek oda kellett mennie Wilsonhoz a Dr. House-ból. Aztán bement az igazgatói irodába, ahol már ott volt a rendszergazda, az igazgató, meg még páran. És a karakteremnek - aki közben az egyik osztálytársam lett! - voltak bizonyos privilégiumai, például megszólíthatta az igazgatót:D, és amúgy ő csocsózott a legjobban.

Aztán következő kép: megszállás, minden hiánycikk - pl. a klaviatúrának hiányzott egy csomó billentyűje:D

De többre nem igazán emlékszem.. azt tudom, hogy én ellenálló voltam, de hogy hogyan..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése