2008. december 15., hétfő

2008. dec. 15. 17:35

Rájöttem, hogy én a rétesest, mint olyat, nem ismerem fel.

Arra is rájöttem, hogy a globális felmelegedés, mint olyan, tényleg létezik, és ma baromi meleg volt!!!

Na meg arra is, hogy a "mint olyan" milyen jó kifejezés..:)

Töridoga.. 3 dátum is volt, amit tudtam, csak nem jutott eszembe! Nadehogy mi az, hogy irredenta??

Kérdezte a töritanár, hogy hova akarok továbbtanulni, és mondtam, hogy kereskedelem és marketing, mire teljesen elcsodálkozott, mert azt hitte, én majd alkalmazott matematikusnak megyek! :)

Na persze:D

A bioszdogám meg négyötöd lett! Ez botrány, négyesre állok bioszból! Nulla tanulással! (jó, egy óra tanulással, ugyanis az első dogámra pontosan ennyit tanultam) Micsoda bizonyítvány az, ahol nincs nekem egy jó kis kettesem vagy hármasom bioszból??



22:25

Vahh..

Írtam egy sms-t R.-nek, hogy na, hogy lesz a holnap? Aztán csokivevés (ez a szó TÉNYLEG így van?), sütisütés, meg is feledkeztem a mobilomról.. fél 10-kor megnéztem, és látom a választ: hogy ő meg fél 7-ig dolgozik. És hogy szerdán?

Ezekután Wanda-módra nem lehet mást tenni, mint azt válaszolni, hogy "??? Hétvégén még 2 volt. Szerdán 5-ig vagyok és fáradt leszek." Dühös voltam, na. Nézzük logikusan: csütörtök-pénteken szabaddá tette magát, mert valami azt súgta neki, hogy én pont akkor fogom hívni (azt se értem, hogy miért hívtam volna, ha mondta, hogy úgysem ér rá, de miért pont csütörtök-pénteken?). Kedden viszont tudta, hogy találkozunk, de megfeledkezett róla, amikor új munkákat fogadott el?? Még az elképzelhető, hogy valamit átraktak.. annyit írt, hogy az ő időbeosztása napról-napra változik ("cserébe viszont hétvégén szabad vagyok" - ki nem szabad hétvégén? Ja, én.) mindegy, felhívtam Esztert, és ő valamennyire lehűtött, pedig közben már fogalmaztam a következő válaszsms-t, miszerint akkor az egész hét bukott, mert én máskor nem érek rá.

És beszélgetés közben hívott R.....

....és kiderült, hogy nem is fél 7-kor, hanem háromnegyed 8-kor végez. Megkérdeztem, hogy ő amúgy utána még ráér, vagy fáradt lesz..? Mire, hogy persze, ráér.

Csak.. nem tudom, ez már nem túl nyakatekert? Tipikus "csakazértistalálkozunkma"? Az igaz, hogy én tényleg olyan vagyok, hogy ha valakivel aznap volt megbeszélve a találka, akkor akármi lesz, mi aznap fogunk találkozni. A másik meg az, hogy ezt a találkozást meg aztán különösen vártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése