2009. június 20., szombat

érettségi

Magyar: Újpesti személy - ez a tétel főleg azért könnyű, mert maga a mű nem annyira irodalmi értéke, mint inkább Újpest miatt fontos. Nagyon örültem:)
Szinkrón és diakrón - egyszer már írtam is belőle:)))
Angol.. jó, habogtam meg minden, de maxpontos lett:)
Töri - Európai unió - ááááááááhhh.. jó, oké, hogy a forrásban minden benne van, de akkor meg mit mondjak el magamtól?:) Viszont ekkorra már annyira belejöttem, hogy kivételesen szépen beszéltem:)
Olasz - vajon direkt bökött rá a tanár arra a tételre, vagy csak véletlen volt?? Egy olyan tétel, amiből már feleltem - akkor jobban ment:D és ugyanazokat mondtam el, hogy azért mondom le a találkát, mert beteg a kutyám meg minden, a tanár is észrevette a hasonlóságot:D Összességében: az angol és az olasz is maxpontos lett, a magyarom állítólag szép, a töri meg szintén. Ááááá:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése