2009. június 18., csütörtök

2009. jún. 14. 20:18

Kiderült, hogy Gábor is ma lett 23! Olyan aranyos, azt mondja, hogy már öreg...:D egyébként ez valami újkeletű dolog? - mármint hogy már a huszonéves is öregnek találja magát?

Megjegyzem, néha engem is megrémít, hogy már nem vagyok 15....:D egyébként szerintem valamilyen szinten érthető, az emberrel ennyi idős korban még annyi változás történik, hogy egyszrecsak észbe kap, és rájön, hogy már önálló, felnőtt ember lett belőle. És ennek minden egyes állomására érdekes rádöbbenni. Szerintem.


14:10: conversare con Paul:)

"Ciao bambina"
"Molto maci"
"bocsi, baci" (sok puszi)
"ja, jó, hirtelen nem tudtam, mit akarsz a macikkal" :)

Egy kedves régi msnpartneremről van szó, aki nyolcadikos korom óta bambináz, és az évek során néha már én is visszaválaszolgattam - lehet, legközelebb ragazzo vecchionak fogom hívni, azok után, hogy 5 év után még mindig csak bambina vagyok..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése