2009. június 12., péntek

2009. máj. 22. 9:23

Na jó, tegnap. Találka R.-rel.

"hű, eléggé összementél" - részemről
"te pedig nagyobb lettél! Neked mindig ilyen vastag lábaid voltak?"

**********...

Eszterrel TÉNYLEG kedves volt, sőt, mintha vele sokkal jobban ellett volna - aki még emlékszik, egyszer leírtam azt a kuplungos estét, amikor irigykedtem, hogy milyen lazán adogatják egymásnak a poénokat, rám meg senki sem figyel - oké, lehet, hogy nem is írtam le, de megtörtént. Most megint elgondolkoztam azon, hogy igen, megszokásból barátnőnek jó vagyok egy-két hónapig, de utána...??? Neee..
Közben telefon !R!-nek, hogy nem is a Moszkván vagyunk, hanem a Nyugatiban, és fél 5-re kéne idejönnie - hát ő fél 5-re nem tud ottlenni, mert most kelt. Oké, akkor fél 5-kor hívom megint.

Beültünk egy helyre - miről beszéljünk, miről beszéljünk? Végig azon kattogott az agyam, hogy mi mi a francot csináltunk egymás mellett??

Utána még meghallgattam, hogy mintha az arcom is szélesebb lenne, és hogy a karjaim lassan kezdenek hasonlítani a bodybuilderesek kajához, csak persze nem annyira kigyúrva.

Naa************..

Közben hívott Heather, találkoznunk kellett az Árpád hídon, rendben, odamegyek, közben hívom !R!-t, nem elérhető, rendben, később. Az a 3 megáló az Árpád hídig borzalmas volt - meleg, na meg ezek a kis bejegyzések. És ráadásul TUDTAM, hogy jól nézek ki, mert jól néztem ki basszus. Annyi béna helyzetben látott már, de most.. áá, komolyan, érthetetlen.

Heather azon a véleményen volt, hogy ez egy ilyen tipikus fiús szakítás utáni hárítós duma, hogy tudatosítsák magukban, hogy ha már nem velük jár, már nem is szép, nem értékes, satöbbi. De könyörgöm, ő szakított velem!!! Vagy nem tudom, arra gondolt, hogy vissza akarom hódítani?:D

Minnnndegy. Az Árpád hídon hívtam !R!-t, hogy én az Árpád hídon vagyok. "Na, akkor szerintem azzal a lendülettel indulj is haza" - teeeeeessék? Mondtam, hogy nincs az az isten, oké, fél óra múlva a Batthynányin (most tuti nem írtam le helyesen). Fél óra múlva ott vagyok, és útközben folyamatosan szidom a másik nemet. És közben kapok egy sms-t F.-től (emlékeztek még F.-re???), hogy Mallorcán minden gyönyörű, és jöjjek ki júniusban, ingyenes szállás és kaja. Döbbenten ülök a metrón, abszolút képbe nem illeszthető volt ugyanis ez az egész - azt hittem, már elvágtam magam nála, ráadásul azóta ezerszer láthatott msn-en, miért csak most szólt?

Tali. Elmentünk a fogorvoshoz. Aztán a Beacba, ittunk két sört, Wanda persze ezt is megérzi, közben elkezdtem eszegetni a szendvicset, amit vettem, félig sikerült.
Aztán elmentünk a.... nemtudomhova, és őszintén beszélgettünk, és arra jutottunk-jutottam, hogy ne gondolkozzak annyit.
Aztán Szimpla, mert játszani kellett egy csocsót, és aztán meg Kuplung, mert ott állítólag van pingpong, de nem volt.

Aztán meg nagyon részegen utaztam az éjszakain, és nagyon részegen jöttem haza, és élveztem, hogy nyár van és részeg vagyok:D

Most már kevésbé, mert érzem a sürgetést a tanulás iránt, de... az viszont tuti, hogy nem fogok most már minden nap elmászkálni, vagy nem tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése