2009. június 12., péntek

2009. jún. 11. 9:19

Kép: nappali, a dohnyzóasztallal szemben két testvér laptopozik..:) I genitori VÉGRE lavorano, igaz, hogy nekem töriznem kéne, de majd 10 körül jön Eszter, és maaaajd..:) ha ma elkezdem, azért elég jól állok.. a többi meg annyira nem érdekel, mondjuk az olasztól parázok.. bár a külnolasz tanár megmondta, hgy nehogy kidolgozzam a kifejtős témákat.. jó, én azért kidolgozom:D

Legutóbb már eljutottunk arra a szinre, hogy nevettünk is szituáció közben - ez akkor jön elő, amikor már tudok spontán megszólalni. Itt az volt, hogy lakást kellett kivennem, és megkérdeztem, hogy baj-e, ha van két macskám. Aztán hozzátettem, hogy ja, meg egy kutyám is:)

Lehet, hogy megint kéne olasz blogot írnom?

Na mindegy, szóval nyár van, laptopozok a nappaliban - de most már az enyémmel:) -, csak sajna zenét nem tudok hallgatni, mert Tibike játszik.. pedig tegnap vettem fel egy csomó zongorát, most már valamit csak beszúrok.. igaz, tökjól lejátszottam kivételesen az összeset - amíg be nem kapcsoltam a felvételt, szóval.. nagyon durva egyébként, hogy mennyire összetett dolog ez a zongora, vagy úgy általában, a zene. !R!-nek kellett egyszer dobritmust írnia a zenéihez, és nekem csak két billentyűt kellett nyomnom, de még azt se csináltam olyan jól, mint ő. A másik meg, hogy ha tényleg úgy játszom, hogy csak arra koncentrálok, az egész testem mozog, nem csak kézjáték az egész.


19:06

Na jó, 5percnyi multilanguage ha kunamatata-nézés után rájöttem egyrészt arra, hogy a magyar ritka béna, másrészt hogy Simba benne van a legdögösebb Walt Disney szereplők top 10-ében:D pedig a kettőben túl nyálasnak tűnt.. ott Kowu az igazi:D

Amúgy most hirtelen nem is tudok mást mondani.. Alladin gázul néz ki:D, Phobus meg John Smith nyálas.. hmmmm... ötlet?:D

19:17

Helyesbítek: John Smith is bekerülhet ;)



22:36

Na jó. Ezennel támadást indítok minden blog ellen, ami nem ír legalább 3NAPONTA. Botrány.. én meg csak unatkozom, és lassan TÉNYLEG tanulnom kéne.. fogok is, tényleg, iszom egy kávét, és tanulok, komolyan.. de így, hogy előtte órákig vadászgatok a neten valami érdekes után?:)

Írtam Psz.-nek, hogy mi van vele, de nem válaszolt.. pedig tényleg jó lenne tudni. Ott vesztettem el a fonalat, hogy másik munka után nézett, de gondolkozott valami külföldi úton is.. nála egyébként abszolút nem értem, hogy mi a francért maradt itt akár egy percig is diploma után, hogy szar munkát végezzen kevés pénzért. Szeret utazni, közvetlen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése