2009. június 18., csütörtök

2009. jún. 16. 9:45 Mit mondhatnék? Olyan ideges vagyok, hogy csak na. És olyan fáradt is - legszívesebben egész nap aludnék.



10:14

Bővebben: úgy érzem, már semmi esélyem, elcsestem az időt - bár kétségeim vannak, hogy hogy döntenék, ha mondjuk egy hónappal korábban lennék.

Legjobb megoldás: tovább olvasgatom a tételeket, kiemelem a fontos dolgokat és reménykedem a legjobban. Mára 6 tétel lett kinyomtatva, ha jól emlékszem, még kb. 12-14 marad a következő két napra..

Neki is állok hamarosan. Tényleg.

(közben írogatom, hogy melyik nap mit csináltam, hogy nőjön az önbizalmam.. tegnap pl. kidolgoztam 6 tételt, az csak valami..?!)



23:31

"Nem akarod kinyitni a szobád ablakát és ajtaját?"
"Nem. Miért?"
"Hogy huzat legyen."
"És az miért jó?"
"Na miért jó? Vigyázz, lesz ilyen kérdés az érettségin"

14éves koromban egyébként elhittem, hogy angol nyelvvizsgán el kell énekelni egy angol dalt.. de egyébként is folyamatosan ilyenekkel cseszeget ;))))

Édesapámról van szó egyébként;)

Ma szegény anyámnak elküldtem vagy ötezer e-mailt, mert mindig későn jutott eszembe, hogy mit kell még kinyomtatnia.



23:55

Már napok óta nézegetem, hogy az iwiwen mennyi ismerősöm lett 19.. lehet, hogy engem sem kerül el a vég?

Nézzük a jó oldalát - prímszám, vagy mi a szösz..

Racionálisan végignézve, már annyival több dolgot tudok, mint mondjuk 17 éves koromban - viszont annyi mindent még nem.

Meg egyébként is, nem olyan vész az a 19.. csak lehet, hogy már fel kéne hagyni azzal, hogy fennhangon kiáltozok itthon, hogy "nem viszem ki magam után a tányérokat, nem viszem ki!!!", illetve hogy "Maaaaaaaaamaaaaaaa, a Tibi nem hagy bééééékéén.." - érdekes módon mostanában szokatlanul idegesen reagálnak, ha elkezdjük ölni egymást, pedig mostanában már röhögés és nem sírás a vége..:) igazán értékelhetnék..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése