2009. augusztus 18., kedd

2009. jún. 22.

Ja, az elkövetkezendő héten esni fog - ma csupán 17 mm-t, hát basszus, én MEGRETTENTEM! Még sosem láttam a koponyeg.hu-n, hogy 17 mm lett volna kiírva, a legtöbb 10 volt!

Jó, én vgyok a hülye, ez illik a sorba: szalagavatón szakadt az eső, tablófotózáson esdegélt, ballagáson érdekes módon csak majdnem, ma meg...

Úgyhogy én asszem egy hétig nem mosok hajat, úgyis szétcseszi az eső..

Tegnap is eszembe jutott Psz., most már tényleg fel kéne hívni..

De micsoda hálás időjárás.. holnap most már tényleg itthon döglöm, ilyen időben engem ne hívjanakk sehová :-/


9:07
ESÉLYLATOLGATÁS

Na jó, legyen már biziosztás... kb.451 pontom lesz.. vagy 452. Corvinus gadálkodás és menedzsmenten 456 a ponthatár, keresedelem és marketingen 455.

Őszintén? Remélem, hogy nem vesznek fel kereskedelem és marketingre.. az hangzik a legkevésé közgázosan.

Ugye nem vesznek fel???:D

BGF-es akarok lenni..:D

Alkalmazott közgazdaságtanra is 456 - na, oda felvehetnének mondjuk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése