2008. augusztus 29., péntek

Eszter levágta a hajam, és megint az volt, ami utoljára 3 éve, hogy elkezdtem bőgni utána..:D jó, nem rögtön utána, csak amikor elkezdtem beszárítani, és rájöttem, hogy ez tipikusan az a hossz, amikor nem tudom rendesen egyenesre szárítani, és utoljára ilyen FÉL ÉVE volt, ergo a hajam NAGYON RÖVID.

Amit nem értek, mert hátul azért annyira nem rövid.. szerintem csak azért, mert fokozatos, és hátul egy csomó azért rövidebb lett, de nem az összes, vagy fogalmam sincs.. nagyon remélem, hogy nem lett annyira rövid.

És a legrosszabb az, hogy aztán jött Eszter és kivasalta, és ÁLLATI JÓ LETT így a festéssel meg a vágással meg mindennel együtt..:) és tényleg, ez a legrosszabb, hogy én azt akartam, hogy ha évnyitón meglátnak, lássák, hogy milyen szép hosszú már a hajam.. és oké, utána meg az volt bennem, hogy el se megyek, mert nem bírnám ki az elszörnyedő pillantásokat, de hogy MOST MI LESZ? "Hűűű, Wanda, olyan jóóóó a hajad.." - egyszerűen azért, mert szőke meg egyenes :P Könyörgöm, 5 hónap múlva lesz a SZALAGAVATÓM, és akkorra HOSSZÚ, HULLÁMOS frizurát akartam.. na jó, azt szerintem mondjuk még ki lehet hozni belőle. Na mindegy, reménykedem, hogy talán ez tényleg nem olyan sok, és pár hónap és visszanő..

Amúgy nem tudom, nekem nem tetszik túlzottan az egyenes haj.. nem tudom, a hullámos valahogy lágyítja az arcvonásaimat.

..két hónap múlva visszatérek rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése