2008. augusztus 11., hétfő

2008. aug. 11. 10:35

Hanyadszor játszódik le ugyanaz? Eszter felhív, megkérdez valamit, én nemet mondok, ami neki nem tetszik, és gyorsan elköszön és lecsapja a telefont.
De könyörgöm, szerintem elkísérni valakit sampont, tusfürdőt meg balzsamot venni egy kicsit túlzás! Jó, az egy dolog, hogy tőlem itt van 20 méterre a dm, neki meg el kell mennie az Újpest központba, de nem mennék be a központba csak azért, hogy ne egyedül vegye meg ezeket a dolgokat. Esküszöm, vásárolni elkísérném.
Most úgy folytatódott, hogy aztán rájöttem, hogy nekem is be kell mennem, mert kontaktlencsét kéne rendelnem meg töltőt vennem. Aztán megbeszéltük, hogy mikor megyünk edzeni, de neki nem tetszett az én 6órás időpontom, én meg nem akartam korábban menni. És ezuán jött a szia+lecsapkodás.

Mostanában már kevésbé zavar, mert ez nem esik jól - úgy érzem, egyáltalán nem vagyok hibás, nem csináltam semmi rosszat, mégis lebasznak :-/
Inkább csak fárasztó - talán azért, mert most ébredés után 10 perccel történt:D -, és bár nem húzom fel magam rajta, úgy érzem, ki kéne már ebből nőnünk.

Ja, álmomban valami érvelő versenyre mentünk, én meg végig azon paráztam, hogy nem tudok érvelni:D Aztán ott elkeveredtünk a sátrak közt Eszterrel, meg találkoztunk a magyartanárnővel, aztán amikor hazajöttünk, megálltunk egy helyen netezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése